Szkolenia SEO

Wiedza na temat pozycjonowania i optymalizacji jest do zdobycia w Internecie za darmo. Możesz zaoszczędzić wiele czasu i niepotrzebnych kosztów decydując się jednak na szkolenie z SEO.

Do or do not. There’s no try.

Istnieje wiele książek na temat SEO. Znajdziesz w sieci także wiele blogów polskich czy zagranicznych z których możesz czerpać wiedzę o SEO i pozycjonowaniu. Nie brakuje także kursów online. Często jednak znajdziesz sprzeczne, niepełne lub po prostu nieciekawe informacje które będą tylko tracić Twój czas. Nie twierdzimy, że wszystkie te materiały są złe – my jednak wiemy jak oddzielać ziarna od plew.

No bo umówmy się, jak nie znając SEO masz wybrać najważniejsze dla siebie informacje i porady które warto wdrożyć na swojej stronie?

Dla kogo szkolenia SEO są przygotowane przede wszystkim?

Na bazie naszej wiedzy, doświadczenia i obserwacji wiedza o SEO wśród przedsiębiorców czy właścicieli stron internetowych jest coraz większa. Często jest to spowodowane samodzielną chęcią rozwoju ale nie brakuje niestety osób które po przykrych doświadczenia z agencjami SEO chcą zająć się pozycjonowaniem i optymalizacją samodzielnie. Niezależnie od tego co Cię motywuje warto zdobywać nową widzę. Szczególnie gdy:

  • Jesteś redaktorem/dziennikarzem i chcesz aby Twoje treści docierały do jeszcze szerszej grupy odbiorców,
  • Chcesz jeszcze lepiej zrozumieć w jakich obszarach działania Twojej firmy można wykorzystać SEO,
  • Chcesz wdrożyć nowych pracowników na stanowisku powiązanym z marketingiem internetowym,
  • Prowadzisz stronę i potrzebujesz lepiej zrozumieć jak działa Google aby móc osiągnąć jeszcze wyższe wyniki wyszukiwania,
  • Chcesz prowadzić działania SEO w swojej firmie z wykorzystaniem zewnętrznej agencji ale chcesz mieć pewność, że wszystko idzie zgodnie z planem

To niesamowite ale SEO jest w stanie przydać się każdemu – od programisty przez copywriterów na prezesach firm kończąc!

Każdy w Twojej firmie może być specjalistą SEO i wspierać rozwój widoczności w wynikach wyszukiwania Google! Programista pisząc szybki kod JavaScript oraz odpowiednie znaczniki HTML, copywriter umieszczający poprawnie słowa kluczowe w treści oraz prezes firmy który będzie z większą ufnością i świadomością inwestował w promocje w Google.

Dobrze przemyślana strategia SEO potrafi sprawić, że Twoja nowo utworzona strona niemal od razu będzie notować dużo wyższe pozycje niż konkurencja lub conajmniej – pozwoli skupić Ci się na rozwoju strony a nie jej ciągłym poprawianiu.

Przekazać 10 lat doświadczenia w 1 dzień?

Powinno się udać!

Przeprowadzić szkolenie możemy na wiele różnych sposób. Zobacz najpopularniejsze.

Indywidualne szkolenie SEO – 1v1

Spotkaj się naszymi ekspertami i poznaj tajniki SEO w skrojonym pod swoje potrzeby szkoleniu. Będziesz mieć czas aby poznać interesujące Cię zagadnienia SEO, omówić swoją stronę internetową oraz zadać tyle pytań ile będziesz potrzebował.

Spotkać możemy się w Twojej ulubionej restauracji, w siedzibie Twojej firmy lub online. Takie szkolenia często trwają od 3 do nawet 6 godzin. Wszystko zależy od materiału jaki chcesz przyswoić.

Szkolenia zamknięte dla redakcji, dziennikarzy i copywriterów.

W czasie takiego szkolenia, omówimy różne aspekty budowania treści oraz tego jak osiągnąć lepszą widoczność w wynikach organicznych oraz Google News. Omówimy jak zacząć budować wpisy w zgodzie z SEO. Trochę ćwiczeń praktycznych i przykładów na pewno pomoże lepiej zrozumieć prezentowany materiał.

Otwarte szkolenia SEO dla początkujących i średnio-zaawansowanych

Popularne rozwiązanie w ramach które możesz poznać najważniejsze fundamenty SEO. Dowiesz się czym jest SEO, jak je wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo opowiemy Ci o kwestiach technicznych które warto mieć na uwadze w dłuższej perspektywie. Generalnie, na bazie naszych porad i zaleceń powinieneś mieć dużo szerszy podgląd na to jak działa SEO i jak pilnować aby było poprawnie wdrażane w Twojej organizacji.

Dedykowane szkolenia pod konkretne wymagania

Masz specjalne potrzeby? Odezwij się. Na pewno wspólnie coś wymyślimy i opracujemy najlepszy zestaw tematów.

Przykładowy plan szkolenia SEO

Start szkolenia — 09:00
Szybko omówimy jak wyglądać będzie dzień szkolenia.

Zanim zaczniemy (wstęp do SEO) — 09:00 – 10:00
Szybkie wprowadzenie do tego jak należy rozumieć pojęcia takie jak SEO, SEM, GoogleBot ZMOT czy Mikromomenty.

Wprowadzenie (wstępna analiza strony) — 10:00 – 11:30
Zbadamy ogólną kondycję, widoczność i ruch Twojej strony internetowej.

Sprawy technologiczne — 11:30 – 13:00
Omówimy kwestie związane z konfiguracją strony, serwera efektem czego – przyspieszymy Twoją stronę!

Obiad — 13:00 – 13:30
Na głodnego nic nie zdziałamy. Smaczny obiad w cenie szkolenia!

Sprawy techniczne — 13:30 – 15:00
Zobaczymy jak Googleboty widzą Twoją stronę oraz jak odbierają ją użytkownicy.

Treść na stronie — 15:00 – 17:00
Jak to mówią – bez treści to se można. Zobaczmy co można usprawnić w kwestii treści na Twojej stronie.

Koniec szkolenia — około 17:00
Godzina zakończenia jest orientacyjna. Miej to na uwadze!

FAQ

Organizacja szkolenia jest w zasadzie prosta jak konstrukcja cepa albo dzidy.

Oczywiście dla pewności, że nie ma żadnych niedomówień, prezentujemy to proste FAQ. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby każdy z tych punktów omówić i przedyskutować. To my jesteśmy dla Ciebie.

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Jeżeli chcesz – w siedzibie Twojej firmy. Możemy spotkać się w jakieś restauracji. Możesz też wynająć dedykowaną salę pod szkolenie. Nie ma też problemu aby przeprowadzić szkolenie online.

Czy materiał będzie dostosowany do moich potrzeb?

Oczywiście, że tak. Pozwolę sobie jednak trochę wykorzystać moje doświadczenie i omówić kilka kwestii które potencjalnie – mogą się nie przydać (póki co). No i nie będę się żadnym know-how zasłaniał, żeby było jasne.

Czy szkolenie jest drogie?

Koszt szkolenia to plus/minus 1000zł. Jeżeli osoby szkolone wezmą sobie do serca to co im przekaże, to jest spora szansa, że szkolenie zwróci się w miesiąc.

Ile osób może być na szkoleniu

Minimalna zalecana ilość osób na szkoleniu to 1. Głupio gada się do siebie. Jeżeli chodzi o maksymalną liczbę to jeżeli zadbasz o dobre nagłośnienie (może być ciężko) to nawet i na Narodowym możemy się spotkać.

Czy po szkoleniu dostaniemy jakieś materiały?

Jasne! Prezentacja będzie do Waszych dyspozycji. Jeżeli przygotuję w międzyczasie jakieś dodatkowe checklisty, raporty czy inne dokumenty – na pewno dorzucę je Wam!

Czy musimy mieć dostęp do narzędzi

Nie. Chętnie jednak pokażę Wam z jakich narzędzi warto korzystać w swojej codziennej pracy. Prawda jest taka, że narzędzia są w stanie mocno przyspieszyć pracę nad treścią oraz stroną.

Koszt szkolenia SEO zależy od jego rodzaju, miejsca oraz paru innych rzeczy o których chętnie opowiem Ci podczas prywatnej rozmowy.

Jak coś, to czekamy.

Stoisz w korku i nie masz jak napisać maila? Zadzwoń – +48 533 135 145.