Analizuję strony i kieruję działania SEO we właściwą stronę!

Strategiczna analiza obecnej sytuacji strony, która może przynieść Ci niewyobrażalne wręcz korzyści! Sprawdź!

To składa się na skuteczny audyt SEO

Na audyt SEO składa się wiele danych i informacji zebranych w ramach różnych analiz. Wykorzystywane są najróżniejsze narzędzia, rozwiązania, ale także samodzielna analiza. Poniżej znajdziesz najważniejsze obszary badane i analizowane podczas tworzenia kompleksowego audytu SEO każdej strony – tak tych mniejszych jak i dużych z wieloma podstronami i wielomilionowymi sesjami.

Prędkość wczytywania strony

W gotowym audycie SEO znajdziesz szereg zaleceń skupionych na poprawieniu parametrów związanych z prędkością wczytywania się strony. Pod uwagę wezmę rzeczy takie jak konfiguracja serwera (np. wersja PHP), ustawienia CMS oraz jego wtyczek czy stosowane na stronie technologie i rozwiązania firm trzecich.

Indeksacja strony

Bardzo ważne w cały audycie SEO będzie sprawdzenie kwestii związanych z tym jak Google widzi i czyta Twoją stronę internetową. Czy ma one problemy z indeksacją? A może w indeksie znajdują się niepotrzebne podstrony? Efektem takiej analizy będą zalecenia, które usprawnią tzw. crawl budget czyli to jak wiele zasobów musi poświęcić Google, aby skutecznie przeanalizować Twoją stronę.

Wydajność stron wg. Google

Zbadam wyniki wydajności strony w narzędziach takich jak Google PageSpeed Insights, GTmetrix czy Lighthouse dzięki czemu dowiem się o potencjalnych problemach i szansach jakie stoją przed stroną. Z pomocą tych informacji możliwe będzie poprawienie czasu renderowania strony, czasów dostępu do strony i wiele więcej!

Core Web Vitals (CWV)

Google bardzo duży nacisk kładzie na szybko działające i prezentujące dopasowane do użytkownika treści. Dlatego też zaprezentowali wskaźniki Core Web Vitals (Podstawowe Wskaźniki Internetowe) o które postaram się zadbać na Twojej stronie! Sprawdź jak audytowana witryna radzi sobie z metrykami takimi jak Największe wyrenderowanie treści (LCP), Interakcja z następnym wyrenderowaniem (INP), Skumulowane przesunięcie układu (CLS) czy Czas do pierwszego bajtu (TTFB) i Pierwsze wyrenderowanie treści (FCP).


Linkowanie wewnętrzne

Praktycznie każda podstrona bez odpowiedniego linkowania wewnętrznego może nie osiągnąć wysokiej widoczności w wynikach wyszukiwania lub może wręcz w ogóle nie pojawiać się w indeksie Google! Realizowany przeze mnie audyt zajmie się zadbaniem linkowania wewnętrznego i jego wpływu na budowę szeroko rozumianej mocy całej strony internetowej! Linkowanie wewnętrzne może być także nie bez znaczenia dla Crawl Budget’u.

Analiza linków przychodzących

Jeżeli dla swojej strony internetowej prowadzisz działania SEO już jakiś czas lub jest ona po prosty aktywna w Internecie, może okazać się, że prowadzi do niej różnej jakości linków. Mogą być to linki z for, innych wpisów, ale także spam. Pomogę Ci sprawdzić jakość Twojego profilu linków oraz pozbyć się linków najgorszej jakości oraz wycisnąć z tych jakościowych jeszcze więcej!

Wygląd strony w Google

Zadbam o to jak Twoja strona internetowa prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Zrobię wszystko, aby wyróżniała się na tle konkurencji i aby zgarniała jak najwięcej ruchu poprzez odpowiednie dopasowanie tekstów meta znaczników, danych strukturalnych oraz rozwiązań pojawiąjących się w okolicy wyników wyszukiwania związanych z Twoją stroną. Zadbam także o to gdzie kierowani są użytkownicy z Google do Twojej strony.


Optymalizacja treści

Najpiękniejsza i najszybciej działająca strona, bez odpowiednich treści nie osiągnie znaczącego sukcesu w wyszukiwarce Google. Dlatego realizując audyt SEO dostarczę Ci zalecenia dla Twoich treści tak aby budować nie tylko jakościowe i ciekawe dla użytkowników treści, ale także dobrze zoptymalizowane, łatwo pozycjonujące się artykuły. Takie działania świetnie sprawdzą się do budowy widoczności treści nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w Google News czy Google Discover!

Działanie strony na urządzeniach mobilnych

Mimo, że „rok mobile” już dawno nadszedł i jest z nami obecny, wciąż nie wszystkie strony dostępne w Internecie, ale także w Google, są dopasowane do możliwości urządzeń mobilnych. Realizując audyt SEO sprawdzę jak Twoja strona prezentuje się na urządzeniach mobilnych i czy dostęp do wszystkich treści jak prosty. Sprawdzę także prędkość działania Twojej strony.

Kiedy warto zainteresować się zleceniem audytu SEO?

Audyt SEO to z mojego doświadczenia wstęp do dynamicznej poprawy widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google! Za sprawą dobrego audytu SEO oraz porządnego wdrożenia zmian, Twoja strony zyska między innymi na czasie wczytywania, nasyceniu słowami kluczowymi czy szybkości indeksacji! Sprawdź kiedy w mojej opinii szczególnie powinno się zainteresować wykonaniem audytu SEO i kiedy nie będzie to przepalanie pieniędzy.

macbook air on grey wooden table

Planujesz zbudować stronę internetową od początku zgodnie z wytycznymi Google

Przygotuję dla Ciebie zaawansowane wytyczne SEO dot. budowy strony, treści a także słów kluczowych które warto na stronie umieścić. Nie zapomnę o dalszej promocji strony! To otrzymasz w dokumencie:

  • Szczegółowa analiza makiety wraz z opisaniem różnych scenariuszy działania
  • Opracowanie wstępnego planu treściowego oraz rozłożenia treści na stronie
  • Uwagi i zalecenia dotyczące rozwiązań technicznych dla strony
  • Pomysły i zalecenia dotyczące promocji strony po jej zbudowaniu

Mimo nakładów pracy, strona nie chce osiągnąć wyższej widoczności w wyszukiwarce

Przygotuję dla Ciebie zestaw działań, pomysłów oraz uwag, które powinny pomóc poprawić widoczność Twojej strony. Będzie to szczególnie przydatne dla stron, które jakkolwiek ucierpiały podczas jednej z aktualizacji w Google oraz te które zostały nagle pokonane przez konkurencję. Analiza uwzględni między innymi:

  • Analizę problemów technicznych i indeksowania
  • Weryfikacja profilu linków przychodzących do strony
  • Opracowanie pomysłów, zaleceń oraz testów do wprowadzenia
close up photo of gray laptop
sephia photography of desk lamp lightened the gray typewriter on wooden table

Twoja strona jest wyraźnie przestarzała i odstaje od rozwiązań konkurencji

Korzystanie z przestarzałych rozwiązań może być po pierwsze niebezpieczne dla Twojej strony, ale także utrudniać edycję strony. Brak nowoczesnych rozwiązań może być także powodem braku widoczności Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Pomogę Ci odświeżyć Twoją stronę lub wskazać obszary które należy poprawić w pierwszej kolejności.

  • Opracowanie listy elementów niezbędnych do poprawy wraz ze wstępnym pomysłem jak to osiągnąć
  • Opracowanie zaleceń do przekazania programistom tak aby „nie da się” nie wchodziło w grę.
  • Zaawansowana analiza konkurencji

Masz podejrzenie, że działania, które wykonujesz mogłyby być wykonane lepiej 

Jeżeli realizujesz już działania SEO z pomocą agencji SEO lub wynajętego specjalisty SEO i masz poczucie, że coś Ci umyka, że być może wyniki nie są do końca takie jak być powinny, może okazać się dobrym pomysłem skorzystanie z pomocy zewnętrznego specjalisty. Zbadam Twoją obecną współpracę krytycznym ale możliwie sprawiedliwym okiem i zweryfikuję obecnie realizowane działania.

  • Zbadam realizację KPI zgodnie z umową
  • Weryfikacja wprowadzonych zmian zgodnie z wysłanymi raportami
  • Określę prawdziwość prezentowanych danych i wysyłanych podsumować
laptop computer showing c application
data codes through eyeglasses

Chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest najlepsza

To nic złego chcieć być najlepszym. Rozumiem takie podejście, bo sam staram się być najlepszy w tym co robię. Chętnie pomogę Ci dopieścić wszelkie szczegóły i detale na Twojej stronie i jak najlepiej połączyć ją z Twoim biznesem! Z dobrze zoptymalizowaną stroną osiągnięcie wysokiej pozycji w Google jest dużo prostsze!

  • Sprawdzę obecną strategię SEO
  • Zbadam pozyskane do tej pory linki przychodzące
  • Zaproponuję nowe, nieszablonowe rozwiązania

Co wyróżnia audyt SEO wykonywany przeze mnie?

Kompleksowo przygotowany

W audycie SEO który ode mnie otrzymasz znajdziesz informacje o wszystkich najważniejszych kwestiach, które wymagają uwagi podczas optymalizacji strony. Znajdziesz informacje o działaniu witryny, serwera, ale także o optymalizacji treści czy wykorzystaniu słów kluczowych. Nie braknie informacji o obecnej widoczności, linkach przychodzących czy wpływie zmian w algorytmie Google na pozycje Twojej strony!

Skupiony na technologii

Przygotowując audyt SEO uwzględnię w nim widoczność i zachowanie strony na wielu różnych popularnych urządzeniach mobilnych. Wiem jak ważne jest obecnie mobile first indexing i staram się, aby strony przeze mnie audytowane były gotowe także dla użytkowników mobilnych. Biorę pod uwagę statystyki ruchu i to, gdzie najczęściej wyszukują Cię użytkownicy. Zawsze staram się dostarczyć możliwie jak najwięcej informacji o SEO pamiętając też o użytkownikach i klientach strony.

Audyt przyjemny dla oka

Treść i jakość stawiam ponad wygląd dokumentu. Nie spodziewaj się zatem sztucznie pompowanych, opasłych, kolorowych dokumentów, z których połowa stron nadaje się do wyrzucenia przedstawiając nic niewnoszące wykresy i uwagi. Moje audyty SEO to przede wszystkim merytoryka. Audyt zbudowany jest tak aby jego czytanie, przeglądanie czy omawianie było łatwe i przyjemne tak na telefonie, komputerze czy w formie wydrukowanej.

Bogate i jasne wyjaśnienia

Audyt SEO stworzony przeze mnie jest nie tylko zbiorem uwag i zaleceń dla strony, ale także bogato wyjaśnionymi zagadnieniami. Wielokrotnie słyszałem, że przestudiowanie przygotowanego przeze mnie audytu może być dobrym źródłem wiedzy o Twojej stronie internetowej oraz SEO jako takim. Do tego wszystkiego staram się używać proste i zrozumiałego dla każdego języka – niezależnie od stanowiska, wiedzy technicznej czy wieku.

Podążający za trendami

Staram się zawsze uwzględniać najnowsze i najpopularniejsze technologie proponując zmiany SEO wpływające na wygląd i działanie strony. Mam świadomość, że strony są przede wszystkim dla użytkowników. Dlatego też, nie będę proponował dodania w sklepie 10 000 znaków tekstu w listingu produktów NAD produktami czy utworzenia 40 podstron skierowanych na konkretne lokalizacje. Zamiast tego, przeanalizuję gdzie trafiają użytkownicy, czego oczekują i co można wprowadzić pod kątem SEO tak aby nie utrudniało w nawigowaniu po stronie.

Uwielbiany przez programistów

Przygotowywane przeze mnie audyty SEO są łatwe do przeczytania dla osób nietechnicznych jak i osób, które na co dzień zajmują się programowaniem czy kodowaniem. Dzieje się tak dlatego, że proponowane przeze mnie zmiany są poprawne logicznymi argumentami i opisane są w taki sposób, że krok po kroku wskazują, jak można wdrożyć daną zmianę. Powoduje to, że programista/deweloper może łatwo podążać za kolejnym krokami i wdrożyć dokładnie to co jest potrzebne. Nie usłyszysz już „nie da się!”

Tego możesz spodziewać się zamawiając u mnie audyt SEO

  • Otrzymasz dokument w wersji Google Docs który w dowolny sposób będziesz mógł wyeksportować do PDF, DOCX czy wydrukować. Sam dokument zostanie przygotowany w taki sposób, aby wygodnie się go przeglądało i wdrażało.
  • Dokument będzie czytelny nawet dla laika! Spokojnie będziesz mógł porozmawiać o nim podczas spotkania z grafikiem, programistą, zarządem czy twórcą treści.
  • Dokument posiada spis treści który pomoże Ci łatwiej odnaleźć się w dokumencie i szybko przejść do interesujących Cię elementów. Staram się tworząc audyt SEO, aby każdy dokument budowany był taki sposób, aby prace można było prowadzić sukcesywnie na kolejnych widokach strony. Dzięki temu, prace można spokojnie dzielić na etapy.
  • W audycie SEO nie znajdziesz „zapychaczy” miejsca. Sama treść, którą otrzymasz to najczęściej co najmniej 30 stron samego tekstu pisanego czcionką Roboto (lub podobnej) w rozmiarze 12px. Obrazki pojawiać się będą tylko w tych miejscach, gdzie będzie to absolutnie niezbędne. Na pewno jednak zadbam o odpowiednie formatowanie dokumentu, aby czytało się go możliwe najwygodniej.

Tworząc audyt SEO korzystam z najlepszych, profesjonalnych narzędzi

Korzystając z profesjonalnych narzędzi SEO w czasie tworzenia audytu SEO, jestem w stanie dostarczyć Ci najlepsze, najpełniejsze i najświeższe dane i informacje o analizowanej stronie. Co istotne, tworząc audyty SEO nie opieram się na gotowcach czy innych półautomatycznych rozwiązaniach. Każdy przygotowany przeze mnie audyt SEO, jest tworzony w 100% pod indywidualne potrzeby i oczekiwania. Ponadto, narzędzia SEO są dla mnie tylko pomocą w czasie tworzenia audytu SEO. Nie ma mowy o kopiuj+wklej zalecenia/uwagi z narzędzia.

Przybliżony koszt wykonania audytu SEO

Uproszczony
audyt SEO


Znajdziesz w nim najważniejsze, informacje na temat swojej strony w tym informacje o jej optymalizacji czy pozyskanych linkach. Zamawiając ten rodzaj audytu SEO otrzymasz listę zadań do realizacji oraz opis znalezionych problemów. Uproszczony audyt SEO nada się idealnie dla wszystkich tych stron, które chcą budować stabilną widoczność na przestrzeni dłuższego czasu.

  • Lista zadań skupiona na quick wins
  • Kompleksowa analiza strony – esencja w dokumencie
  • Zbadam widoczność Twojej strony w Google
  • Przegląd pozyskanych linków przychodzących
  • Prezentacja konkretnych działań

od 2500zł

Profesjonalny
audyt SEO


To kompleksowy dokument, w którym znajdziesz pełną analizę swojej strony. Dzięki pełnemu audytowi SEO poznasz lepiej sytuację strony on-site oraz off-site. W ramach tego audytu SEO zbadam takie kwestie jak działanie strony pod kątem technicznym, optymalizacja treści, prędkość działania strony, ale także widoczność w Google czy linki prowadzące do Twojej strony. Taki pełny audyt SEO pozwoli Ci spojrzeć na sytuację swojej strony w Google w pełnym spektrum.

  • Pełna analiza Core Web Vitals oraz Crawl Budget
  • Weryfikacja widoczności strony w Google – także konkurencji!
  • Analiza struktury strony i linkowania wewnętrznego
  • Przegląd pozyskanych linków przychodzących
  • Opracowanie analizy słów kluczowych

od 4000zł

Szyty na miarę
audyt SEO


Nie zawsze potrzebować będziesz analizować całą stronę. Czasem potrzebne będzie uzyskanie odpowiedzi na konkretne pytanie lub zagadnienie. Niezależnie czy chcesz uzyskać informacje o linkach przychodzących, powodzie spadków widoczności czy tego co robi Twoja konkurencja – jesteśmy w stanie Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.

  • Analiza obszarów wskazanych przez Ciebie
  • Zalecenia na podstawie wielu danych
  • Dokument skupiony na Twojej potrzebie
  • Rozliczany za godzinę
  • Może być alternatywą dla konsultacji SEO

indywidualnie