Konsultacje SEO

Czasem krótka, godzinna rozmowa, może sprawić, że otworzysz oczy na zupełnie nowe zagadnienia które pchną Twój biznes w odpowiednim kierunku.

SEO to sztuka zadawania pytań.

Zadamy Ci tylko te najważniejsze.

Czym w ogóle są konsultacje SEO i czym cechuje się taka usługa?

Nie poprowadzimy biznesu za Ciebie. Nie wymyślimy Ci biznesplanu z którym zarobisz milion złotych. Pomożemy Ci za to w podejmowaniu trafnych decyzji w kontekście budowania widoczności w wynikach wyszukiwania Google.

Konsultacje SEO to działanie polegające na rozmowie podczas której, omawiane są kwestie związane z prowadzeniem działań SEO wewnętrz Twojej organizacji. Rozmowa może mieć charakter Q&A (pytań i odpowiedzi), prostego audytu SEO lub analizy strony. Możliwe jest także realizowanie na żywo działań bezpośrednio na stronie. Konsultacje SEO coraz częściej, wybierane są przez kolejne osoby jako alternatywa dla niezrozumiałych często audytów SEO czy zlecania wszystkiego jednej agencji SEO.

Czego możesz spodziewać się podczas konsultacji SEO i jak w ogóle ona przebiega?

Po pierwsze i najważniejsze – sama rozmowa nie będzie w żaden sposób sztucznie przedłużania. Nie mamy żadnych skryptów które pomagają nam prowadzić rozmowę. Każda rozmowa jest unikalna i niepowtarzalna.

Druga sprawa – chcemy wiedzieć jak najwięcej o Twoim biznesie i o problemach na jakie natrafiłeś. Tylko w ten sposób będzie w stanie przedstawić Ci porady które korzystnie wpłyną na Twoją stronę.

Po trzecie – im więcej informacji nam dostarczysz, tym szybciej i skuteczniej będziemy w stanie pomóc. Masz raporty od agencji SEO? Możesz dać nam dostęp do Google Search Console oraz Google Analytics? Świetnie! To na pewno pomoże nam odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań nawet jeżeli Ty nie znałbyś odpowiedzi na te pytania.

Co cechuje konsultacje SEO realizowane w naszej agencji SEO?

Usługa ta za każdym razem jest w 100% dopasowana do Twoich potrzeb. To czas w którym naszym głównym celem jest wyjaśnienie zawiłych procesów i zagadnień w SEO tak aby wszystko było dla Ciebie jasne.

Duża liczba uwag

Wspominaliśmy już, że stawiamy na szczerość? Jeżeli coś w naszej opinii nie realizuje założonych celów pod kątem SEO – damy Ci o tym na pewno znać wraz z odpowiednimi argumentami.

Zrozumieć Twój biznes

Zanim cokolwiek zaproponujemy, spodziewaj się kilku pytań o swój biznes. Chcemy wiedzieć o Twojej stronie jak najwięcej aby zaproponować najlepsze zmiany dla Twojej witryny pod kątem SEO ale także dla klientów/użytkowników strony.

Argumenty

Nie ma możliwości, że zaproponujemy coś według naszego „widzi mi się” czy „na czuja”. Zawsze będziemy starali się dostarczyć odpowiednie argumenty wraz ze źródłami. Chętnie też bazując na twardych danych pokażemy Ci co i jak.

Forma komunikacji

Lubisz Skype? Zoom? Hangout? Facebook video? Skontaktujemy się z Tobą w taki sposób w jaki lubisz! Możemy także spotkać się gdzieś w kawiarni. Ty decydujesz – najważniejsze aby uwagi które przekazujemy były w stanie do Ciebie dotrzeć i zostać z Tobą na nieco dłużej.

Jak przebiega rozmowa w ramach konsultacji SEO?

Idealnie jest gdy wysyłasz do nas wiadomość e-mail z informacją dotyczącą interesującego Cię zagadnienia oraz terminu kiedy pasowałoby Ci przeprowadzenie konsultacji.

W odpowiedzi podrzucimy Ci potwierdzenie terminu oraz prośbę o dostępy do kont GSC oraz GA. Dzięki temu, że rzucimy okiem na te dane przed naszą faktyczną rozmową, sama konsultacja będzie mogła być skupiona na omawianiu faktycznych problemów. Cenimy Twój czas i chcemy, żeby konsultacja SEO była dla Ciebie tylko wartością dodaną. Nie tutaj czasu na analizowanie danych „na żywo” i sztuczne nabijanie licznika.

Sugerujemy aby na czas rozmowy zaopatrzyć się w notatnik i długopis. Alternatywnie w grę wchodzi notowanie na komputerze/telefonie ale z doświadczenia wiemy, że ilość informacji może być na tyle duża, że tylko papier przyjmie takie tempo.

Podczas konsultacji SEO jesteśmy dla Ciebie. Coś jest niejasne – pytaj. Coś chcesz sprawdzić – dawaj znać. Potrzebujesz żeby Ci coś pokazać (na stronie oczywiście!) – śmiało.

Kiedy najlepiej wybrać konsultacje SEO jako formę współpracy?

Póki co na usługę konsultacji najczęściej decydowały się osoby które dopiero uruchamiały swoje strony internetowe, chciały zweryfikować działania obecnej agencji SEO lub planowały większe zmiany na stronie i chciały się upewnić, że działania do wykonania są dobrze zaplanowane.

Prawda jest jednak taka, że konsultacje SEO mogą w niektórych wypadkach skutecznie zastąpić wykonywanie analizy SEO. Czasem bowiem, tak naprawdę to co jest napisane w audycie SEO można opowiedzieć w przeciągu 2 godzin. O ile na audyt trzeba czekać kilka(naście) dni tak konsultacja SEO trwa właśnie godzinę-dwie. Aby konsultacja SEO była skuteczna i bardziej przydatna od audytu SEO zalecane jest jednak posiadanie już jakieś wiedzy na temat SEO oraz budowy strony. Bez tego, konieczne będzie tłumaczenie przez nas w bardzo szczegółowy sposób każdej, pojedynczej uwagi. To będzie rzutować na ilość czasu potrzebnego do zrealizowania konsultacji SEO.

Dowiedz się więcej o tym jak pracujemy z klientami z naszej bazy wiedzy

Ile kosztuje konsultacja SEO i czemu tylko wydaje się to droga usługa.

Sprawa jest bardzo prosta. Konsultacja SEO rozliczana jest w ramach roboczogodzin. Każda rozpoczęta godzina konsultacji SEO to 200zł netto.

Jeżeli konsultacje SEO będą realizowane w ramach stałej obsługi ich koszt będzie indywidualnie dostosowany. Także zamówienie stałej ilości godzin konsultacji miesięcznie będzie powodowało zmniejszenie ceny.

  • 1 godzina – 200zł netto
  • 5 godzin – 180zł netto (900zł netto)
  • 10 godzin – 150zł netto (1500zł netto)
  • 20 godzin – 130zł netto (2600zł netto)

Jeżeli wydaje Ci się, że ta usługa jest droga a w zamian otrzymasz zaledwie kilka godzin rozmowy to jesteś zaledwie o krok od sporej pomyłki. Czego przykładowo możesz się dowiedzieć:

  • Czy musisz mieć wersję mobilną strony,
  • Czy wdrożenie AMP do dobry pomysł,
  • Czy przeniesienie bloga z subdomeny poprawi Twoją pozycję strony,
  • Czy konkurencja działa fair i czy powinieneś zachowywać się jak Twoja konkurencja,
  • Jakie działania możesz podjąć aby być o krok przez konkurencją,
  • Jak wydać mądrze dostępny budżet i kiedy mniej więcej można spodziewać się wyników,

i wiele, wiele więcej innych pytań na który znamy odpowiedź.

P.S. Czasem pomagamy zupełnie za darmo.

Kalendarz mam już otwarty.

Na kiedy Cię wpisać?

Umów termin telefonicznie +48 533 135 145 lub poprzez formularz kontaktowy.