Umów się na konsultacje SEO

SEO to sztuka zadawania pytań i szukania na nie odpowiedzi. Pomożemy Ci w podejmowaniu trafnych decyzji w kontekście budowania widoczności w wynikach wyszukiwania Google.

Czym w ogóle są konsultacje SEO?

Konsultacje SEO to działanie polegające na rozmowie, podczas której, omawiane są kwestie związane z prowadzeniem działań SEO wewnątrz Twojej organizacji. Rozmowa może mieć charakter Q&A (pytań i odpowiedzi) czy prostego audytu SEO na żywo. Możliwe jest także realizowanie na żywo działań bezpośrednio na stronie.

Konsultacje SEO jako skuteczna alternatywa dla audytów SEO!

Z naszych obserwacji wyniki, że klienci coraz częściej wybierają konsultacje SEO jako alternatywa dla rozbudowanych i ciężkich w przeglądzie audytów SEO. Jest to także świetny sposób na szybkie poznanie odpowiedzi na nurtujące pytania w kwestii SEO!

Czego możesz spodziewać się podczas konsultacji SEO?

Po pierwsze…

Sama rozmowa nie będzie w żaden sposób sztucznie przedłużania. Nie mamy żadnych skryptów które pomagają nam prowadzić rozmowę dłużej niż powinna ona trwać. Każda konsultacja jest unikalna i niepowtarzalna. Jednocześnie – z doświadczenia możemy to powiedzieć – jest ona niesamowicie przydatna!

Po drugie…

Chcemy wiedzieć jak najwięcej o Twoim biznesie i o problemach na jakie natrafiłeś podczas prowadzenia go w Internecie. Tylko w ten sposób będzie w stanie przedstawić Ci porady, które korzystnie wpłyną na Twoją stronę. Twoja szczerość w kwestii wykonanych działań może być kluczowa.

Po trzecie…

Im więcej informacji nam dostarczysz, tym szybciej i skuteczniej będziemy w stanie pomóc. Masz raporty od agencji SEO? Możesz dać nam dostęp do Google Search Console i/lub Google Analytics? Świetnie! To na pewno pomoże nam odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań. Nawet takich które nie wiesz, że warto byłoby zadać.

Nawiążmy współpracę!

Oni już nam zaufali:

Co wyróżnia nasze konsultacje SEO?

Usługa ta za każdym razem jest w 100% dopasowana do Twoich potrzeb. To czas, w którym naszym głównym celem jest wyjaśnienie zawiłych procesów i zagadnień w SEO tak aby wszystko było dla Ciebie jasne. Według naszej najlepszej wiedzy i doświadczenia będziemy starać się przedstawić Ci najlepsze rozwiązania oraz odpowiedzi na Twoje pytania.

Duża liczba uwag

Wspominaliśmy już, że stawiamy na szczerość? Jeżeli coś w naszej opinii nie realizuje założonych celów pod kątem SEO – damy Ci o tym na pewno znać wraz z odpowiednimi argumentami. Postaramy się też dobrze określić kontekst naszej odpowiedzi.

Zrozumieć Twój biznes

Zanim cokolwiek zaproponujemy, spodziewaj się kilku pytań o swój biznes. Chcemy wiedzieć o Twojej stronie jak najwięcej, aby zaproponować najlepsze zmiany dla Twojej witryny pod kątem SEO, ale także dla klientów/użytkowników strony. Dobrze, jeżeli jeszcze przed konsultacjami, wyślesz nam parę informacji na swój temat!

1v1? 1v3 a może 1vCały dział?

Generalnie, nie mamy żadnych odgórnych limitów osób, które mogą brać udział w konsultacjach. Pamiętaj jednak, że więcej osób to więcej pytań. Więcej pytań to najczęściej więcej potrzebnego czasu na pełną odpowiedź.

Argumenty

Nie ma możliwości, że zaproponujemy coś według naszego „widzi mi się” czy „na czuja”. Zawsze będziemy starali się dostarczyć odpowiednie argumenty wraz ze źródłami. Chętnie też bazując na twardych danych pokażemy Ci co i jak wykonać, aby Twoja strona zyskiwała na widoczności.

Forma komunikacji

Lubisz Teams? Zoom? Hangout? Facebook? Skontaktujemy się z Tobą w taki sposób w jaki lubisz! Możemy także spotkać się gdzieś w kawiarni. Ty decydujesz – najważniejsze, aby uwagi, które przekazujemy były w stanie do Ciebie dotrzeć i zostać z Tobą na nieco dłużej. Nasze spotkanie możesz nagrywać, na bieżąco notować czy utrwalać w niemal dowolny sposób.

Konsultacja SEO to nie szkolenie!

Chętnie opowiemy Ci jak tworzyć treści pod SEO, jak zdobyć linki czy poradzimy, jak stosować tag kanoniczny. Miej jednak na uwadze, że nie uda nam się przeprowadzić w czasie godzinnych konsultacji szkolenia z zakresu SEO. Nie będziemy wyświetlać żadnej prezentacji czy mówić wyuczonych formułek.

Ceny konsultacji SEO

Standard

200zł/h

Jedna godzina konsultacji Twojego projektu SEO. Idealna dla osób, które zbierają informacje na temat SEO oraz zaczynają planować swoje działania w sieci.

Pakiet

1000zł/6h

Pakiet 6 godzin konsultacji do wykorzystania w ciągu miesiąca. Idealny dla aktywnych Twórców stron internetowych oraz rozwijających się biznesów.

Idealnie jest, gdy wysyłasz do nas wiadomość e-mail z informacją dotyczącą interesującego Cię zagadnienia oraz terminu kiedy pasowałoby Ci przeprowadzenie konsultacji.

W odpowiedzi podrzucimy Ci potwierdzenie terminu oraz prośbę o dostępy do kont GSC oraz GA. Dzięki temu, że rzucimy okiem na te dane przed naszą faktyczną rozmową, sama konsultacja będzie mogła być skupiona na omawianiu faktycznych problemów. Cenimy Twój czas i chcemy, żeby konsultacja SEO była dla Ciebie tylko wartością dodaną. Nie tutaj czasu na analizowanie danych „na żywo” i sztuczne nabijanie licznika.

Sugerujemy, aby na czas rozmowy zaopatrzyć się w notatnik i długopis. Alternatywnie w grę wchodzi notowanie na komputerze/telefonie, ale z doświadczenia wiemy, że ilość informacji może być na tyle duża, że tylko papier przyjmie takie tempo.

Podczas konsultacji SEO jesteśmy dla Ciebie. Coś jest niejasne – pytaj. Coś chcesz sprawdzić – dawaj znać. Potrzebujesz, żeby Ci coś pokazać (na stronie oczywiście!) – śmiało.

Konsultacje SEO mogą w niektórych wypadkach skutecznie zastąpić wykonywanie analizy SEO. Czasem bowiem, tak naprawdę to co jest napisane w audycie SEO można opowiedzieć w przeciągu 2 godzin. O ile na audyt trzeba czekać kilka(naście) dni tak konsultacja SEO trwa właśnie godzinę-dwie. Aby konsultacja SEO była skuteczna i bardziej przydatna od audytu SEO zalecane jest jednak posiadanie już jakieś wiedzy na temat SEO oraz budowy strony. Bez tego, konieczne będzie tłumaczenie przez nas w bardzo szczegółowy sposób każdej, pojedynczej uwagi. To będzie rzutować na ilość czasu potrzebnego do zrealizowania konsultacji SEO.

  • Czy musisz mieć wersję mobilną strony,
  • Czy wdrożenie AMP do dobry pomysł,
  • Czy przeniesienie bloga z subdomeny poprawi Twoją pozycję strony,
  • Czy konkurencja działa fair i czy powinieneś zachowywać się jak Twoja konkurencja,
  • Jakie działania możesz podjąć, aby być o krok przez konkurencją,
  • Jak wydać mądrze dostępny budżet i kiedy mniej więcej można spodziewać się wyników,

i wiele, wiele więcej innych pytań na który znamy odpowiedź.

Działajmy!

Każdy dzień, kiedy TY nie realizujesz prawidłowych działań SEO, może być wykorzystany przez konkurencję!

Im dłużej zwlekasz, tym większa szansa, że nie nadrobisz straconego czasu… albo będzie to bardzo kosztowne.