Wyszukiwanie słów kluczowych

Keyword research to prawie zawsze fundament prowadzenia prawidłowych działań SEO. Dzięki wyszukiwaniu odpowiednich słów kluczowych, jasne stanie się jak promować stronę w Google!

My wiemy na co warto się promować w Google, a Ty?

Keyword research może pomóc Ci wybrać najlepsze nazwy kategorii dla Twojego nowopowstającego sklepu internetowego. Dobrze dobrane słowa kluczowe pomogą Ci także przy tworzeniu fantastycznych wpisów na Twojego bloga lub artykuły gościnne.

O co w ogóle chodzi z tym keyword research?

Działania SEO można prowadzić w oparciu o widzimisię Twoje jak i SEOwca. Możemy umówić się, że skoro prowadzisz warsztat samochodowy, to idealnym zapytaniem dla Ciebie będzie „mechanik Kraków”, „warsztat samochodowy Kraków” czy „naprawa samochodu Kraków”. Można jednak spróbować wyszukać klientów już na etapie diagnozowania ich problemu. Jeżeli ktoś na terenie Krakowa wpisze w Google „dlaczego samochód nie chce zapalić”, może trafić na portal motoryzacyjny gdzie dowie się, że to pewnie wina akumulatora. Cóż jednak użytkownikowi z takiej informacji?

Gdyby trafił na podobny artykuł na Twojej stronie, możesz przy okazji zaproponować takiej osobie – na stronie oczywiście – że podjedziesz do niej i spróbujesz uruchomić samochód „z kabli”.

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, możesz celować w pozycjonowanie się na słowo kluczowe „zegarki”. Czy zadawałeś sobie jednak pytanie kto wpisuje takie zapytanie? Czy ilość czasu i pieniędzy jakie włożysz w pozycjonowanie się na to zapytanie, zwróci Ci się? Może lepiej byłoby pozycjonować się na zapytanie „zegarek Diesel skórzany pasek do 900zł”?

Na te i wiele więcej pytań związanych z wyszukaniem właściwych słów kluczowych odpowiemy Ci wykonując wyszukanie słów kluczowych dla Twojej witryny.

Czy wiesz, że coraz więcej wyników wyszukiwania jest personalizowanych między innymi co do lokalizacji pytającego?

My to wiemy, i weźmiemy pod uwagę gdy będziemy badać potencjał słów kluczowych dla Twojej strony internetowej. Może mieć to szczególne znaczenie przy zapytaniach regionalnych. Na pewno wiesz, że u niektórych na święta przychodzi Mikołaj, u innych Gwiazdka a jeszcze u innych Gwiazdor. Podobnie jest z ziemniakami: czasem to kartofle, czasem pyry a jeszcze kiedy indziej ogolone kiwi 😉

Słowa kluczowe są także bezpośrednio skorelowane z potrzebami użytkowników. Czy słyszałeś o czymś takim jak Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) albo Mikromoment? Możesz się w tym temacie doktoryzować lub zaufać naszej wiedzy i doświadczeniu.

Dowiedz się więcej o wyszukiwaniu słów kluczowych z pomocą naszej bazy wiedzy!

Bez odpowiednich narzędzi oczywiście nie bylibyśmy w stanie przygotować Ci zaawansowanego spisu słów kluczowych w ramach keyword research.

Na codzień, podczas wyszukiwania słów kluczowych korzystamy z takich narzędzi jak SurferSEO, Semstorm, Senuto ale także Ahrefs czy dane z Twojego Google Search Console czy Google Analytics. Na tej bazie jesteśmy w stanie wybrać najlepsze słowa kluczowe dla Twojej strony.

Jak wykorzystasz listę wyszukanych słów kluczowych?

Najogólniej mówiąc – przyda się to podczas optymalizacji strony oraz optymalizacji treści. Mając gotową listę słów kluczowych, będziesz wiedział jakie słowa kluczowe warto umieścić na stronie lub jakie treści musisz jeszcze dodać na stronę aby móc pojawiać się w wynikach wyszukiwania.

W przypadku sklepu internetowego, możesz wykorzystać listę do umieszczenia słów kluczowych w opisach kategorii.

W przypadku stron treściowych czy po prostu części poradnikowych, możesz wykorzystać przygotowaną przez nas listę do opracowania tematów na kolejne wpisy. Być może także dla tematów evergreen’owych. Zawsze możesz też skorzystać z naszej pomocy przy Tworzeniu tematów poprzez usługę tworzenia planów treściowych.

Jaki jest koszt wyszukania listy słów kluczowych i realizacji keyword research?

W zależności od branży oraz ilości dostępnych słów kluczowych w bazie narzędzi i koniecznego czasu na ich analizę koszt może się wahać. Mimo, że bardzo chcielibyśmy wskazać Ci tutaj chociaż orientacyjną cenę za usługę – po prostu nie jesteśmy w stanie.

Dotrzyj do użytkowników.

Zacznij od kontaktu z nami. Później pójdzie już górki.

Jeżeli chcesz omówić sprawę na szybko i przekonać się jak możemy pomóc w Twoim konkretnym przypadku – zadzwoń +48 533 135 145.