Pozycjonowanie stron
Realizuję skuteczną i kompleksową obsługę SEO oraz linkowanie stron internetowych. W ramach prowadzonego pozycjonowania dbać będę o optymalizację Twojej strony, dostarczanie jakościowych treści oraz rozbudowywanie profilu linków przychodzących.
4 filary pozycjonowania
Wiem, że na sukces strony i jej wysoką pozycje w Google wpływ ma wiele elementów. Mam świadomość, że Google wspomina o wielu czynnikach rankingowych które mają wpływ na pozycjonowanie. Chcąc dopasować stronę do możliwie jak największej ilości czynników rankingowych, zdecydowałem się posegregować je w 4 obszary które skutecznie pokrywają 100% potrzeb każdej strony:
Optymalizacja działania strony
Weryfikuję jak szybko wczytuje się Twoja strona. Czas wczytywania strony jest kluczowy dla poprawnej indeksacji strony. Im mniej czasu Googleboty będą musiały poświęcić na ładowanie zasobów tym szybciej zajmą się treścią. Optymalizacja strony jest kluczowym elementem pozycjonowania.
Analiza i optymalizacja treści
Treść jest jednym z najważniejszych motorów napędowych Twojej strony. To jakiej jakości posiadasz treści będzie w dużej mierze determinowało na jakie słowa kluczowe się pojawisz się w Google. Odpowiednia optymalizacja treści i jej rozłożenie na stronie będzie w stanie poprawić Twoją pozycje w Google. Pomogę Ci w tym!
Optymalizacja crawl budget
Sprawdzę, czy strona posiada problemy z dostępnością treści lub czy nie indeksują się jakieś niepotrzebne podstrony. Indeksowanie tylko przydatnych podstron przyspieszyć proces analizy strony przez Google. Zadbam też o crawl budget i linkowanie wewnętrzne na stronie.
Pozyskiwanie linków przychodzących
Mimo najszczerszych chęci, nie da się promować strony bez zdobywania linków. To różnego rodzaju, dobrej jakości linki sprawiają, że Twoja strona jest w stanie piąć się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania Google. W grę wchodzą skuteczne metody w tym między innymi relinkowanie, outreach SEO czy content marketing.
Zanim przystąpię do procesu pozyskiwania linków, staram się zacząć działania od zoptymalizowania strony tak pod kątem technologiczny, technicznym jak i treściowym. Tylko dzięki takiemu podejściu, zdobywanie linków w ramach pozycjonowania sprawi, że moc strony będzie odpowiednio budowana i rozprowadzana po wszystkich podstronach.
Kiedy warto zlecić pozycjonowanie strony?
W zasadzie w każdym momencie istnienia Twojej strony internetowej możesz zacząć pozycjonowanie strony. Najlepiej zabrać się za pozycjonowanie strony już od pierwszych dni jej istnienia w sieci. Miej na uwadze, że dbanie o SEO zaczyna się już na etapie tworzenia strony!
Mam doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej obsługi SEO (pozycjonowania stron) na każdym etapie istnienia strony. Przez lata, miałem możliwość pomóc stronom w różnych momentach ich istnienia. Pomagałem firmom, które dopiero uruchomiły swoje strony internetowe, tym które były obecne w Internecie od lat, ale nie prowadziły jeszcze żadnych działań SEO do tej pory oraz takim które prowadziły już było pozycjonowanie z tym, że nieskutecznie.
Kiedy widać efekty pozycjonowania?
W zależności od branży w jakiej działasz oraz tego jak zbudowana jest Twoja strona, proces pozycjonowania może zwrócić się już po pierwszym miesiącu od rozpoczęcia działań. Efekty mogą jednak pojawić się dopiero po kilku miesiącach. Jeżeli chcesz wiedzieć jaki czas jest potrzebny na wypozycjonownie Twojej strony – odezwij się do mnie!
Ważne informacje dotyczące pozycjonowania
Zebrałem najczęściej zadają nam nasi potencjalni klienci lub które często spotykamy w Internecie od osób szukających wsparcia SEO.
Na jaki okres podpisywana jest umowa na pozycjonowanie?
Na czas nieokreślony. Zakładam, że będziemy wspólnie działać wspólnie dłuższy czas. Istotne jest dla mnie, aby współpraca trwała tak długo jak obie strony będą z tej współpracy zadowolone. W umowie nie ma żadnych haczyków i ukrytych kosztów. Jeżeli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy, obowiązywać będzie krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia.
Czy po skończonej współpracy, linki lub inne rzeczy będą usuwane?
Absolutnie nie! Dlaczego miałbym usuwać coś za co zapłaciłeś? Linki, które zdobędę dla Ciebie pozostaną. Teksty które przygotujemy – zostaną. To samo tyczy się zmian na stronach czy innych realizowanych działań. Jeżeli nie ustalimy inaczej na początku współpracy – wszystko zostaje.
Z kim będę się kontaktował podczas współpracy?
Nie mam działu sprzedaży czy Biura Obsługi Klienta dlatego cały kontakt odbywa się bezpośrednio ze mną. W związku z tym nie miej mi proszę za złe, jeżeli na Twojego maila z zapytaniem odpowiemy nieco dłużej. Staram się odpisywać w 24-48h.
Czy otrzymam raporty lub podsumowania działań SEO?
Tak i nie. Nie ma problemu, aby wysyłać Ci raporty podsumowujące wykonane działania. Często jednak, jestem w na tyle dobrym kontakcie ze swoimi klientami, że z raportu i tak nic nowego się nie dowiesz 🙂 Nie ma jednak problemu, aby raz na miesiąc podrzucać podsumowanie, które będziesz mógł pokazać swoim przełożonym.
Wciąż mam wiele pytań dotyczących współpracy.
To bardzo dobrze. Wybór agencji SEO czy freelancera SEO nie jest często łatwym działaniem a od tego wyboru wiele zależy. Dowiedz się więcej o tym jak pracuję, jak działam i co mogę Ci zaoferować, aby upewnił się, że jestem SEOwcem którego szukasz. Jeżeli dalej coś jest niejasne – po prostu zadzwoń. Pogadamy i albo znajdziemy wspólny język albo nie.
Co wyróżnia Cię od innych agencji SEO? Czemu miałbym zaufać akurat Tobie?
To co cechuje działania SEO prowadzone przeze mnie to przede wszystkim fakt, że prowadzę je z myślą o Twoim biznesie. Dbam o to, aby użytkownicy docierali na Twojej stronie do odpowiednich miejsc. Stawiam na jakość nie na ilość – linków, treści czy wykonywanych działań.
Cennik pozycjonowania
Podane ceny są jedynie orientacyjne. Aby uzyskać faktyczną wycenę zapraszam Cię do kontaktu!
Strona lokalna
od 500zł netto
Idealne dla: Strony w niedużej miejscowości, która potrzebuje pojawić się wyżej w Google oraz Google Maps (Wizytówki Google Moja Firma)
Sklep internetowy
od 2000zł netto
Idealne dla: Sklepu internetowego potrzebującej kompleksowej obsługi i wsparcia przy poprawie widoczności w Google.
Strona treściowa
od 1500zł netto
Idealne dla: Blogów, stron obecnych w Google News oraz Google Disovery. Z moją pomocą poprawić SEO swoich treści oraz usprawnisz linkowanie wewnętrzne.
Strona firmowa
od 1000zł netto
Idealne dla: Stron firmowych i zdecydowanej większości stron dostępnych w sieci. W ramach działań zadbam o optymalizację strony oraz jej linkowanie.
Koszt pozycjonowania
Koszt promocji twojej strony ustalać będę poprzez analizę wielu czynników w tym branży w jakiej działasz, ilości konkurencji, tego jak zbudowana jest strona czy tego jakie treści masz na stronie. Bardzo ważne będzie Istotna jest wielkość Twojej strony, technologia na jakiej jest postawiona, możliwość wprowadzania zmian na stronie, ale także możliwości pozyskiwania linków (w tym np. prawne).
Skontaktuj się
Zamów usługę pozycjonowania!
Rodzaje współpracy
Oferuję dwa warianty współpracy, Pierwszy wariant to stała miesięczna opłata zwana popularnie abonamentem.
W jej ramach otrzymasz od nas listę zadań jaką planujemy wykonać w danym miesiącu lub po prostu będziemy realizować wcześniej ustalony plan działania. Nie ma mowy abyś coś przed Tobą kryli lub pobierali od Ciebie pieniądze za nic nie robienie. Staramy się być na bieżąco w kontakcie z naszymi klientami tak aby mieli świadomość tego co się dzieje.
Drugi wariant to rozliczanie za roboczogodziny. Sprawa wygląda tak, że przygotowujemy listę zadań do wykonania. Szacujemy, ile mniej więcej mogą zająć one czasu. Każde zadanie wykonywane jest przez nas i rozliczane indywidualnie w oparciu o poświęcony mu czas. Można wręcz powiedzieć, że jest to pozycjonowanie oparte i stałą, aktywną konsultacje SEO.
Która z opcji będzie dla Ciebie najlepsza? Która będzie Ci się najbardziej opłacać? To zależy. Przede wszystkim musisz znać swoje możliwości i potrzeby lub pozwolić mi takowe zdefiniować. Odezwij się do mnie a podczas rozmowy dowiesz się który wariant działań będzie dla Ciebie najlepszy.
Abonament
Najczęściej wybierane rozwiązanie przez firmy i osoby, które chcą regularnie budować widoczność swojej strony w Google. Pozycjonowanie w ramach abonamentu cechuje się:
- Stała miesięczna kwota
- Realizacja działań według planu
- Usługi realizowane cyklicznie
- Opłata za usługi jest „rozbijana” na mniejsze kwoty
- Konsultacje w cenie
- Monitoring strony
- Cykliczna re-optymalizacja strony
- Zgłaszanie pomysłów i nowych rozwiązań
Roboczo-godziny
Pozycjonowanie rozliczane za roboczogodziny wybierane jest najczęściej wtedy, gdy firma czy osoba posiada już dział SEO lub IT w swoich strukturach i wymaga jedynie wsparcia w działaniach. Rozliczanie takie cechuje się przede wszystkim:
- Płacisz tylko za poświęcony Twojej stronie czas
- Realizowane są tylko ustalone wcześniej usługi
- Działania mogą być zlecane w nieregularnych odstępach czasu
- Analizy, raporty czy monitoring nie wchodzą najczęściej w ramy usług
Opracujmy plan pozycjonowania Twojej strony