Audyt SEO
Audyt SEO to z mojego doświadczenia wstęp do dynamicznej poprawy widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google! Za sprawą dobrego audytu SEO oraz porządnego wdrożenia zmian, Twoja strony zyska między innymi na czasie wczytywania, nasyceniu słowami kluczowymi czy szybkości indeksacji! Dowiedz się więcej o usłudze audytowania stron albo od razu zamów usługę.
Kiedy warto zainteresować się zamówieniem Audytu SEO?
Istnieje wiele sytuacji, gdy wykonanie audytu SEO może okazać się przydatne a wręcz – niezbędne! Masz moje swłowo, że zaproponuję Ci audyt SEO tylko wtedy, gdy faktycznie będziesz go potrzebować!
Kiedy może okazać się, że potrzebujesz wykonać audyt SEO?
- Planujesz zbudować stronę internetową od początku zgodnie z wytycznymi Google – przygotuję dla Ciebie zaawansowane wytyczne SEO dot. budowy strony, treści a także słów kluczowych które warto na stronie umieścić.
- Mimo nakładów pracy, strona nie chce osiągnąć wyższej widoczności w wyszukiwarce – przygotuję dla Ciebie zestaw działań, pomysłów oraz uwag, które powinny pomóc poprawić widoczność Twojej strony.
- Twoja strona jest wyraźnie przestarzała i odstaje od rozwiązań konkurencji – korzystanie z przestarzałych rozwiązań może być po pierwsze niebezpieczne dla Twojej strony, ale także utrudniać edycję strony. Brak nowoczesnych rozwiązań może być także powodem braku widoczności Twojej strony. Pomogę Ci unowocześnić Twoją stronę lub wskazać obszary które należy poprawić w pierwszej kolejności
- Masz podejrzenie, że działania, które wykonujesz mogłyby być wykonane lepiej – Jeżeli realizujesz już działania SEO i masz poczucie, że coś Ci umyka, być może dobrym pomysłem będzie skorzystanie z pomocy kogoś z zewnątrz kto krytycznym okiem spojrzy na realizowane działania. W takiej sytuacji polecam skorzystanie z mojej pomocy!
- Chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest najlepsza – To nic złego chcieć być najlepszym. Rozumiem takie podejście, bo sam staram się być najlepszy w tym co robimę. Chętnie pomogę Ci dopieścić wszelkie szczegóły i detale na Twojej stronie! Z dobrze zoptymalizowaną stroną osiągnięcie wysokiej pozycji w Google jest dużo prostsze!
Audyt SEO realizowany przeze mnie skupia się na wielu zagadnieniach
Miej na uwadze: W czasie realizacji audytu SEO, analizowane przez nas jest też wiele innych rzeczy w zależności od tego jak zbudowana jest strona, jaki jest cel audytu.
Analiza SEO może skupiać się na wielu różnych czynnikach i aspektach działania strony internetowej. Analizie podlegać mogą między innymi takie zagadnienia jak:
- Prędkość wczytywania strony
- Analiza Crawl Budget
- Ocena strony w PageSpeed Insights, GTMetrx, Lighthouse itp.
- Podstawowe Wskaźniki Internetowe
- Linkowanie wewnętrzne
- Ocena linków przychodzących (backlinks)
- Dopasowanie meta znaczników do potrzeb użytkowników Google (SXO)
- Optymalizacja treści
- Nasycenie słowami kluczowymi
- Działanie strony na urządzenia mobilnych
Co cechuje audyt SEO
wykonany przeze mnie?
Prezentuję tylko niektóre z czynników które wpływają na fakt, że moje audyty SEO są przydatne i cenione przez klientów. Klienci, którzy wdrożyli nasze zalecenia w 90% notują wzrosty widoczności w przeciągu 3 miesięcy!
Nasz audyt jest kompleksowy
W audycie SEO który ode mnie otrzymasz znajdziesz informacje o wszystkich najważniejszych kwestiach, które wymagają uwagi podczas optymalizacji. Będą informacje o działaniu strony, serwera, ale także o optymalizacji treści i słów kluczowych.
Wygląd audytu
Treść i jakość stawiam ponad wygląd dokumentu. Nie spodziewaj się zatem sztucznie pompowanych, opasłych, kolorowych dokumentów, z których połowa stron nadaje się do wyrzucenia przedstawiając nic niewnoszące wykresy i uwagi. Moje audyty SEO to przede wszystkim merytoryka. Jeżeli coś będzie wymagało dodatkowego wyjaśnienia, zawsze możesz się do mnie odezwać i uzyskać jeszcze dokładniejsze informacje.
Najnowsze technologie
Staram się zawsze uwzględniać najnowsze i najpopularniejsze technologie proponując zmiany SEO wpływające na wygląd i działanie strony. Mam świadomość, że strony są przede wszystkim dla użytkowników. Dlatego też, nie będę proponował przykładowo dodania w sklepie 10 000 znaków w listingu produktów NAD produktami czy utworzenia 40 podstron skierowanych na konkretne lokalizacje.
Dotyczy różnych urządzeń
Przygotowując audyt SEO uwzględnię w nim widoczność i zachowanie strony na wielu różnych popularnych urządzeniach mobilnych. Wiem jak ważne jest obecnie mobile first indexing i staramy się, aby strony przeze mnie audytowane były gotowe także dla użytkowników mobilnych.
Audyt jako źródło wiedzy?
Audyt SEO stworzony przeze mnie jest nie tylko zbiorem uwag i zaleceń dla strony, ale także bogato wyjaśnionymi zagadnieniami. Wielokrotnie słyszałem, że przestudiowanie przygotowanego przeze mnie audytu może być dobrym źródłem wiedzy o Twojej stronie internetowej oraz SEO jako takim!
Idealny dla programistów
Przygotowywane przeze mnie audyty SEO są łatwe do przeczytania dla osób nietechnicznych jak i osób, które na co dzień zajmują się programowaniem czy kodowaniem. Staram się tak dobierać słowa, aby było jasne jaka zmiana ma być wprowadzona, w jaki sposób, ale także – dlaczego. Zawsze, gdy coś jest niejasne, możesz śmiało odezwać się do mnie i otrzymać pełniejsze wyjaśnienie.
Tworząc audyt SEO korzystam z najlepszych, profesjonalnych narzędzi
Korzystając z wymienionych z boku narzędzi w czasie pracy nad audytem SEO twojej strony, jestem w stanie dostarczyć Ci najlepsze dane i informacje. Tworząc audyty SEO nie opieram się na gotowcach czy innych półautomatycznych rozwiązaniach. Otrzymując audyt SEO, masz zawsze 100% pewności, że został on stworzony w całości przeze mnie. Narzędzia są dla mnie tylko pomocą w czasie tworzenia audytu SEO.
Korzystamy także z: Semstorm, Surfer Local, Clusteric, Lighthouse i wielu innych rozwiązań







Koszt audytu SEO
Podane kwoty są całkowicie orientacyjne. Zanim stwierdzisz, że może nie być Cię stać na audyt, odezwij się do mnie i zweryfikuj to u źródła
Pełny audyt SEO Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy dokument, w którym znajdziesz pełną analizę swojej strony. Dzięki pełnemu audytowi SEO poznasz lepiej sytuację strony on-site oraz off-site. W ramach pełnego audytu SEO zbadamy takie kwestie jak działanie strony pod kątem technicznym, optymalizacja treści, prędkość działania strony, ale także widoczność w Google czy linki prowadzące do Twojej strony. Taki pełny audyt SEO pozwoli Ci spojrzeć na sytuację swojej strony w Google w pełnym spektrum. | od 4500zł |
Skondensowany Audyt SEO Najczęściej wybierany audyt SEO przez klientów SEMURAI. Znajdziesz w nim skondensowane informacje na temat swojej strony. Zamawiając ten audyt SEO otrzymasz przede wszystkim listę zadań do wykonania wraz ze swoim webmasterem, copywriter’em oraz ew. specjalistą SEO. Skondensowany Audyt SEO nada się idealnie dla wszystkich tych osób, które przede wszystkim chcą działać. | od 2500zł |
Dedykowane analizy SEO Nie zawsze potrzebować będziesz analizować całą stronę. Czasem potrzebne będzie uzyskanie odpowiedzi na konkretne pytanie lub zagadnienie. Niezależnie czy chcesz uzyskać informacje o linkach przychodzących, powodzie spadków widoczności czy tego co robi Twoja konkurencja – jesteśmy w stanie Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły. | od 200zł |
Czego możesz spodziewać się po audycie SEO
- Otrzymasz dokument w wersji Google Docs który w dowolny sposób będziesz mógł wyeksportować do PDF, DOCX czy wydrukować. Sam dokument zostanie przygotowany w taki sposób, aby wygodnie się go przeglądało i wdrażało.
- Dokument będzie czytelny nawet dla laika! Spokojnie będziesz mógł porozmawiać o nim podczas spotkania z grafikiem, programistą, zarządem czy twórcą treści.
- Dokument posiada spis treści który pomoże Ci łatwiej odnaleźć się w dokumencie i szybko przejść do interesujących Cię elementów. Staram się tworząc audyt SEO, aby każdy dokument budowany był taki sposób, aby prace można było prowadzić sukcesywnie na kolejnych widokach strony. Dzięki temu, prace można spokojnie dzielić na etapy.
- W audycie SEO nie znajdziesz „zapychaczy” miejsca. Sama treść, którą otrzymasz to najczęściej co najmniej 30 stron samego tekstu. Po co miałbym dodatkowo umieszczać w takim dokumencie niepotrzebne nikomu treści?
POZOSTAŃ W KONTAKCIE
Zamów audyt SEO u Stopki
Wciąż szukasz informacji o audytach SEO?
Zrozumiałe dla mnie jest to, że mimo wszystko możesz poszukiwać informacji o audytach SEO. Wiem, że najlepiej byłoby otrzymać darmowy audyt SEO. Jeżeli nie możesz pozwolić sobie na rozbudowaną analizę strony, zawsze możesz skorzystać z konsultacji. Miej to na uwadze.
Darmowy audyt SEO strony www?
Słuchaj, mówię wprost – tutaj nie znajdziesz darmowego audytu SEO. Po co zatem wspominam o darmowym audycie SEO? Z bardzo prostego powodu – potrzebuję zwiększyć zagęszczenie słów kluczowych na tej podstronie. Ten akapit oraz inne które jeszcze znajdują się poniżej, a które traktują o analizie stron internetowych pod kątem SEO, dodane są tylko w celach optymalizacyjnych.
To, że wykonujemy audyty SEO – darmowe lub płatne – nie znaczy, że wiemy wszystko. Staramy się cały czas uczyć, rozwijać i testować nowe rozwiązania. Po to także pojawiły się te dodatkowe akapity. Nie da się ukryć, że merytoryczne treści dotyczące audytów stron internetowych pod kątem SEO znajdziesz powyżej formularza kontaktowego.
Analiza SEO strony – masz to czego szukałeś
Dobra, skoro przeczytałeś tamte akapity i wciąż nie wyszedłeś lub nie wyszłaś to powiem Ci coś przydatnego na temat audytów SEO. Potraktuj to jako easter egg lub wpis, na bloga który jest znajduje się na stronie oferty.
Audyt SEO powinien odpowiadać na jakieś pytanie. Robienie audytu strony tylko po to, żeby go zrobić i mieć to odhaczone, jest w naszym mniemaniu bezsensowne.
Jakie pytania można zadać, aby wykonać audyt SEO? Przykładowo:
- Czy moja strona wykorzystuje w pełni swój potencjał pod kątem ruchu organicznego?
- Czy moja strona poprawnie się indeksuje
- Czy nic nie szkodzi mojej stronie
- Czy mój poprzednik w firmie wykonywał swoją pracę należycie
- Czy nowa wersja strony została prawidłowo wdrożona?
I inne podobne.
Co jeszcze powinien zawierać audyt SEO?
Dobrze, aby w audycie udało się omówić takie kwestie związane z optymalizacją strony internetowej jak na przykład jej działanie. Chodzi tu o zakres technologiczny w tym działanie CMS, prędkość działania strony, jej dostępność dla Googlebota i tym podobne. Kolejna sprawa, to kwestie techniczne – tagi kanoniczne, kierowanie międzynarodowe czy to jak strona wygląda w wynikach wyszukiwania.
Pozostaje jeszcze kwestia treści i tego jak jest ona zoptymalizowana. Czy istnieje odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, czy treści odpowiadają należycie na pytania użytkowników. Audyt SEO może odpowiedzieć na wiele pytań oraz zasugerować ciekawe rozwiązania. Innym istotnym czynnikiem jaki można wziąć pod uwagę realizując analizę SEO strony internetowej, jest analiza linków przychodzących.
W zależności od tego, jak zbudowana jest Twoja strona, analiza może być względnie prosta. Mam tu na myśli strony oparte o WordPress. Audyt SEO takiej strony jest względnie prosty, bo większość SEOwców wie czego może się po WordPress spodziewać. Także późniejsza optymalizacja takiej strony jest prostsza. Problem pojawia się przy analizie i audytowaniu stron internetowych opartych o zamknięte rozwiązania. Przykładem mogą być sklepy internetowe zbudowane o oprogramowanie SaaS (Site as a Service).
Absolutnie najgorsze jest audytowanie i analizowanie stron zbudowanych o frameworki JavaScript. Strony te mogą się w ogóle nie indeksować w Google! Audyt SEO oczywiście może pomóc wychwycić ten problem. Pojawi się jednak dalszy problem w postaci naprawy strony co często jest daleko bardziej kosztowne niż sam audyt.
Jeżeli dotarłeś do tego miejsca i chciałbyś pogadać o realizacji audytu lub o jego przydatności dla Twojej strony – dzwoń. Chętnie udzielę Ci szczegółowych informacji na temat tego czy audyt SEO jest Ci w ogóle potrzebny. Koniecznie rzuć też okiem na Google Search Console, Google Analytics oraz Google PageSpeed Insight dzięki czemu znajdziesz potencjalnie najważniejsze problemy ze swoją stroną. Cheers ✌️.
POZOSTAŃ W KONTAKCIE