Kim jest Tomasz Stopka?

Moje social media:

Przede wszystkim jestem specjalistą SEO z ponad 10 letnim doświadczeniem. Obsługiwałem niezliczoną ilość stron internetowych czy to w ramach stałego pozycjonowania czy jednorazowych usług takich jak audyt SEO czy konsultacje. Staram się prowadzić działania w oparciu o dane, dobre praktyki oraz wybiegać nieco w przyszłość tak aby strony, które miałem pod swoją opieką, zawsze były w stanie budować swoją widoczność w Google.

W czasie ponad 10 lat pracy jako SEO, miałem okazję prowadzić najróżniejsze projekty. Udawało mi się pomagać małym biznesom budować ugruntowaną pozycję w lokalnej społeczności, ale także wspierać ogromne, notujące wiele milionów sesji miesięcznie portale treściowe czy znane firmy i marki.

W ramach swojej codziennej pracy stawiam na takie usługi jak konsultacje SEO, audyty stron internetowych, ale także szkolenia SEO. Nie brakuje oczywiście pracy związanej z pozycjonowaniem czy optymalizacją stron. Od niedawna moje usługi powiększyły się o nowe pozycje: Optymalizację WordPress oraz Tworzenie planów treściowych.

Poza prowadzeniem działań promocyjnych dla firm, staram się przekazywać wiedzę na temat SEO. Efektem takiego działania było utworzenie w 2015 roku wespół z Whitepress projektu Nowa Koncepcja SEO. Następnie w 2017 roku wydana została przez PolText książka o “Content Marketingu” która doceniona została pod kątem merytoryki. Ostatnim większym zrealizowanym projektem edukacyjnym było nagranie blisko 8 godzinnego kursu SEO dla platformy StrefaKursow.pl.

Moje doświadczenie

W branży SEO działam od roku 2008. Zaczynałem jako pozycjoner w krakowskiej agencji interaktywnej MKI. W roku 2009 zdecydowałem się na zmianę, aby móc rozwijać swoje umiejętności w kwestii SEO. W tym celu, nawiązałem współpracę z kolejną firmą zajmującą się obsługą stron internetowych w sieci – firmą Webiso.

Po spędzonych tam dwóch latach, postanowiłem wykonać znaczny krok naprzód – podjąłem pracę w agencji Adweb. Okres pracy w Adweb był dla mnie bardzo intensywny i bogaty w rozmaite doświadczenia, testy i sukcesy. Z Adwebu, przeszedłem do Onetu. Byłem tam odpowiedzialny za prace nad takimi serwisami jak Zumi.pl czy Bistro24.pl. Po roku, powróciłem do Adweb już w roli osoby zarządzającej całym działem SEO – AdSEO. Był to też moment założenia firmy SEMURAI.

Już jako SEMURAI, nawiązałem współpracę z Whitepress tworząc i prowadząc przez rok projekt Nowa Koncepcja SEO. W ramach projektu tworzyłem treści, prowadziłem webinary oraz szkolenia. Po zakończeniu współpracy z Whitepress, skupiłem się na prowadzeniu działań SEO dla swojego portfolio klientów w ramach SEMURAI.

Rok 2022 jest momentem przełomowym, kiedy to marka SEMURAI ustępować będzie powoli marce osobistej STOPKA.

Moje wystąpienia

Miałem przyjemność wystąpić na wielu konferencjach w Polsce. Na niektórych z nich, obecny byłem wielokrotnie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Wystąpienia

  • Hangout on Air
  • Silesia SEM
  • semKRK
  • Festiwal SEO
  • Online Marketing Day
  • I love Marketing

Byłem też obecny jako gość w podcastach:

Czas wolny

W czasie wolnym od pracy, spełniam się jak młynowy na stadionie Puszczy Niepołomice. Lubię też wyskoczyć, postrzelać się plastikowymi kulkami na Arenie ASG w Krakowie.

16 Tomasz Stopka 108

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE!

Nawiąż ze mną współpracę