Regulamin dla usługi Profil Firmy w Google – Pozycjonowanie lokalne

Przedsiębiorca

  1. Usługę realizuje firma Tomasz Stopka SEMURAI z siedzibą w Niepołomicach 32-005, ul. Rotm. Witolda Pileckiego 20/33. NIP: 6792982481, REGON: 360972550 zwany dalej jako Wykonujący.
  2. Klient ma możliwość kontaktu z firmą poprzez:
    • Adres e-mail: tomek@semurai.pl
    • Formularz kontaktowy znajdujący się na podstronie kontakt
    • Telefonicznie poprzez numer: +48 533 135 145 (koszt wg. taryfy operatora)
  3. Osoba która zamawia usługę zwana jest dalej jako Zamawiający

Ogólne zasady korzystania z oferty

  1. Z usługi mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie.
  2. Osoba zamawiająca usługę oświadcza, że jest właścicielem lub pracownikiem firmy posiadającym odpowiednie zgody i pozwolenia od właściciela firmy.
  3. Osoba zamawiająca usługę potwierdza, że wizytówka tworzona jest w dobrej wierze i będzie wykorzystywana do promocji legalnie działającego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej biznesu.
  4. Osoba zamawiająca usługę ma świadomość, że usługa Profil Firmy w Google jest usługą realizowaną na serwerach oraz usługach firmy trzeciej tj. Google.com. Wykonawca usługi wyłącza swoją odpowiedzialność za zmiany, awarie oraz inne zmiany w funkcjonowaniu usługi wynikające wprost z działania firmy Google. Takimi działaniami może być:
    • Usunięcie wizytówki z powodu złamania zasad usługi,
    • Całkowite wyłączenie usługi przez Google,
    • Zmiana sposobu działania usługi z darmowego w płatny
    • Czasowe wyłączenie całości lub części usługi
  5. Osoba zamawiająca usługę została poinformowana, że proces założenia wizytówki w usłudze Profil Firmy w Google jest darmowy. Opłata wskazana w ofercie związana jest z przygotowaniem oraz dodaniem treści na wizytówkę.

Zamawianie usługi

Proces zamawiania usługi rozpoczyna się poprzez wypełnienie w odpowiedni sposób pól formularza zamówienia. Klient wypełniając formularz oświadcza, że wszelkie podane tam informacje są prawdziwe w momencie uzupełniania formularza. Wykonujący nie odpowiada za przesłane przez Klienta informacje i dane i nie jest w stanie zweryfikować ich prawdziwości. Wykonujący zaznacza, że może wpływać na przesłane przez klienta informacje i dane aby w zrozumiały sposób przekazać użytkownikom usługi ofertę i informacje przekazaną przez klienta.

Wraz z przesłaniem przez formularz wszystkich danych, do Osoby zamawiającej przysyłana jest faktura pro-forma oraz w razie konieczności, prośba o przekazanie dodatkowych i brakujących danych.

Wysyłka faktury VAT

Po opłaceniu faktury pro-forma przez Osobę zamawiającą, Wykonujący w przeciągu 48 godzin przystąpi do procesu tworzenia wizytówki dla Zamawiającego. Po wykonaniu usługi, do Zamawiającego zostanie przesłana faktura VAT potwierdzająca wykonanie usługi.

Zamawiający otrzyma dostęp do nowoutworzonej wizytówki w roli co najmniej Właściciela tj. osoby, która będzie miała pełne możliwości zarządzania profilem.

Realizacja usługi

Nie później niż w czasie 48 godzin od opłacenia faktury proforma, następuje rozpoczęcie prac nad utworzeniem Profilu Firmy w Google.

Do prawidłowej realizacji usługi, konieczne jest przekazanie przez Zamawiającego podstawowych informacji dotyczących swojej firmy, biznesu oraz lokalizacji w tym między innymi:

  • Nazwę firmy
  • Rodzaj firmy
  • Godziny otwarcia
  • Dane kontaktowe
  • Ogólny opis działalności firmy

Dodatkowo, Zamawiający może przekazać informacje takie jak:

  • Lista oferowanych usług lub produktów wraz z cenami
  • Opisy oferowanych usług lub produktów
  • Zdjęcia oferowanych usług lub produktów

Zamawiający może aktualizować produkty/usługi samodzielnie lub poprzez Wykonującego jednak tylko wtedy gdy Zamawiający posiada aktywną, opłaconą usługę „Utrzymanie”.

Posiadanie dodatkowo płatnej każdego miesiąca usługi „Utrzymanie” wiąże się z nadzorowaniem przez Wykonującego otrzymywanych opinii oraz zapytań kierowanych przez Profil Firmy. W przypadku pytań lub opinii które wymagać będą dodatkowych informacji od Zamawiającego, Wykonujący usługę może skontaktować się z Zamawiającym telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.

Płatność za usługę

Płatność za usługę następuje w oparciu o przesłaną fakturę pro-forma w terminie do 7 dni od jej wystawienia. Brak jej opłacenia w wymaganym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia. Nie wiąże się z to z żadnymi dodatkowymi konsekwencjami lub kosztami dodatkowymi.

Zamawianie usługi „Utrzymanie”

Osoba zamawiająca może zdecydować się na usługę dodatkową nazwaną „Utrzymanie” która wiąże się z comiesięczną płatnością w wysokości 100zł netto, płatna z dołu. W ramach działań „Utrzymanie” klient otrzyma wsparcie każdego miesiąca przy zarządzaniu opiniami oraz pytaniami kierowanymi do wizytówki jego firmy. Otrzymywać będzie także porady i uwagi które mogą wpłynąć na rozwój jego biznesu.

Rezygnacja z usług „Utrzymanie”

Rezygnacja z comiesięcznej usługi wymaga przesłania wiadomości z chęcią rezygnacji najpóźniej w ostatni dzień miesiąca przed miesiącem, z którego chcemy zrezygnować. Przykładowo, jeżeli chcemy zrezygnować z usługi i nie chcemy płacić od sierpnia, koniecznie jest przesłanie wiadomości z chęcią rezygnacji najpóźniej do 31 lipca. Brak wysłania takiej wiadomości równa się będzie z naliczeniem opłaty za kolejny miesiąc.

Brak zapłaty za usługę

Brak zapłaty za fakturę VAT za usługę dodatkową „Utrzymanie” nie jest równoznaczny z zakończeniem świadczenia usług!

Brak płatności za fakturę VAT po 2 kolejnych automatycznych powiadomieniach wiązać się będzie z naliczaniem karnych odsetek a w przypadku dalszego braku płatności – sprawa zostanie przekazana do zewnętrznej firmy windykacyjnej. Pozostałe kwestie

Zwrot środków

W przypadku chęci zwrotu, za niewykonaną usługę (z winy Wykonującego lub na wniosek Zamawiającego, nie później niż 48 godzin od opłacenia wizytówki), możliwe jest wymienienie wpłaconej kwoty na 1 godzinę konsultacji SEO.

Zwrot środków nastąpi nie później niż w przeciągu 14 dni od zgłoszenia chęci rezygnacji z usługi. Warunkiem dokonania zwrotu jest brak rozpoczęcia prac przez Wykonującego w wyznaczonym czasie.

Gwarancja/Jakość usług

Wykonawca zobowiązuje się wykonania usługi z należytą starannością i dbaniem o dobre imię firmy Zamawiającego. W przypadku problemów oraz błędów w szczególności:

  • Błędów ortograficznych, interpunkcyjnych
  • Błędnie umieszczonych przez Zamawiającego informacji
  • Błędnie wybranych opcji czy rozwiązań
  • Umieszczenie treści które mogą wprowadzać klienta w błąd
  • Innych błędów i problemów które wprost wynikają z błędów Wykonawcy

Wykonujący zobowiązuje się do nieodpłatnego wprowadzenia wszelkich zmian i poprawek. Wprowadzenie zmian nie wiąże się jednocześnie z jakąkolwiek rekompensatą lub zwrotem środków dla Zamawiającego.

Pozostałe kwestie

Wszelkie kwestie nie opisane w niniejszym regulaminie, będą ustalane indywidualnie z Zamawiającym drogą mailową lub telefoniczną.