Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych to w naszym rozumowaniu kompleksowa obsługa strony mająca na celu bezpośrednią poprawę widoczności w Google.

Kompleksowa obsługa SEO

Pozycjonowanie strony w Google to nie tylko zdobywanie linków przychodzących!

Na sukces strony i jej wysoką pozycje w Google wpływ ma wiele elementów. Google wspomina o 200, 500 a nawet 1000 czynników rankingowych które mają wpływ na pozycjonowanie. My skupiamy się na 4 głównych obszarach w ramach pozycjonowania strony:

Optymalizacja działania strony

Zweryfikujemy jak szybko wczytuje się Twoja strona. Czas wczytywania strony jest kluczowy dla poprawnej indeksacji strony. Im mniej czasu Googleboty będą musiały poświęcić na ładowanie zasobów tym szybciej zajmą się treścią. Optymalizacja strony jest kluczowym elementem pozycjonowania.

Analiza i optymalizacja treści

Treść jest jednym z najważniejszych motorów napędowych Twojej strony. To jakiej jakości posiadasz treści będzie w dużej mierze determinowało na jakie słowa kluczowe się pojawisz się w Google. Odpowiednia optymalizacja treści i jej rozłożenie na stronie będzie w stanie poprawić Twoją pozycje w Google

Optymalizacja crawl budget

Sprawdzimy czy strona posiada problemy z dostępnością treści lub czy nie indeksują się jakieś niepotrzebne podstrony. Indeksowanie tylko przydatnych podstron przyspieszyć proces analizy strony przez Google. Zadbamy o crawl budget i linkowanie wewnętrzne na stronie.

Pozyskiwanie linków przychodzących

Mimo najszczerszych chęci, nie da się promować strony bez zdobycia linków. To różnego rodzaju, dobrej jakości linki sprawiają, że Twoja strona jest w stanie piąć się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania Google. W grę wchodzą skuteczne metody w tym między innymi relinkowanie, outreach SEO czy content marketing.

Kiedy pozycjonowanie strony będzie działać najlepiej dla Twojej strony internetowej?

W zasadzie w każdym momencie możesz zacząć promocję swojej strony. W idealnych warunkach warto pozycjonowanie rozpocząć już w 1 dniu istnienia witryny, zwłaszcza jeżeli będzie ona bezpośrednio odpowiedzialna za sprzedaż produktów czy usługi.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej obsługi SEO na każdym etapie istnienia strony. Mieliśmy możliwość pomóc firmom w różnych sytuacjach:

  • Tym które dopiero uruchomiły swoje strony internetowe,
  • Tym które były obecne w Internecie od lat ale nie prowadziły jeszcze żadnych działań SEO do tej pory,
  • Firmy dla który prowadzone było pozycjonowanie. Często nieskutecznie

Zdobywanie linków nie jest priorytetem na początku kompleksowej obsługi SEO – jest to jednak ważny element procesu pozycjonowania o którym pamiętamy.

W naszej agencji, zanim przystąpimy jednak do procesu pozyskiwania linków, zawsze staramy się najpierw zoptymalizować stronę tak pod kątem technologiczny, technicznym jak i treściowym. Tylko dzięki takiemu podejściu, zdobywanie linków w ramach pozycjonowania sprawi, że moc strony będzie odpowiednio budowana i rozprowadzana po wszystkich podstronach.

Pogadajmy o konkretach.

Kiedy pozycjonowanie przyniesie efekty i jakich efektów w ogóle należy się spodziewać?

W zależności od branży i budowy Twojej strony proces pozycjonowania może zwrócić się już po pierwszym miesiącu, a może stać się to dopiero po kilku miesiącach.

Jeżeli posiadasz nowoczesną stronę, chcesz ją systematycznie rozbudowywać i sprawiać, że prezentowane na niej informacje będą coraz lepiej dopasowane do potrzeb użytkowników – szansa, na osiągnięcie sukcesu znacznie wzrasta.

Jeżeli działasz w mało konkurencyjnej, lokalnej branży istnieje spora szansa, że zamiast systematycznego pozycjonowania, wystarczyło będzie przygotować dobrą stronę lub promować się na grupach na Facebook. Odezwij się do nas i umów na konsultacje SEO. Zaoszczędzisz sporo pieniędzy dzięki temu!

Osiągane efekty są mocno skorelowane z wielkością budżetu na pozycjonowanie. Im mniejszy budżet tym działania trwać mogą dłużej lub więcej rzeczy będzie do wykonania po Twojej stronie.

Nie będziemy Ci obiecywać niesamowitych efektów za kilkaset złotych. Zamiast tego, przygotujemy listę zadań do wykonania, wskażemy Ci ile czasu zajmie każde z zadań i damy znać jakiego efektu możesz spodziewać się po ich wykonaniu. Naturalnie będziesz też wiedzieć wszystko na temat kosztów.

O jakich kosztach mówimy? Koszt pozycjonowania strony zależny jest od wielu czynników w tym branży, konkurencji czy budowy strony. Należy jednak liczyć się z tym, że najczęściej minimalny koszt regularnego pozycjonowania strony to wydatek conajmniej 1000zł netto. Jeżeli chcesz wiedzieć jak wyglądałoby to w Twoim przypadku – odezwij się do nas. Otrzymasz darmową wycenę pozycjonowania strony.

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu i promocji strony z pomocą naszej bazy wiedzy.

Jakie formy współpracy wchodzą w grę podczas pozycjonowania strony?

Oferujemy dwa podstawowe warianty współpracy z naszą agencją, Pierwszy wariant to stała miesięczna opłata zwana popularnie abonamentem.

W jej ramach otrzymasz od nas listę zadań jaką planujemy wykonać w danym miesiącu lub po prostu będziemy realizować wcześniej ustalony plan działania. Nie ma mowy abyś coś przed Tobą kryli lub pobierali od Ciebie pieniądze za nic nie robienie. Staramy się być na bieżąco w kontakcie z naszymi klientami tak aby mieli świadomość tego co się dzieje.

Drugi wariant to rozliczanie za roboczogodziny. Sprawa wygląda tak, że przygotowujemy listę zadań do wykonania. Szacujemy ile mniej więcej mogą zająć one czasu. Każde zadanie wykonywane jest przez nas i rozliczane indywidualnie w oparciu o poświęcony mu czas. Można wręcz powiedzieć, że jest to pozycjonowanie oparte i stałą, aktywną konsultacje SEO.

Która z opcji będzie dla Ciebie najlepsza? Która będzie Ci się najbardziej opłacać? Nie wiem. Przede wszystkim musisz znać swoje możliwości i potrzeby lub pozwolić nam takowe zdefiniować. Odezwij się do nas. Podczas rozmowy dowiesz się który wariant działań będzie dla Ciebie najlepszy.

W naszej agencji SEO, nie rozliczamy się w oparciu pozycje słów kluczowych. Wynika to z faktu, że takie rozliczanie rodzi wiele patologii we współpracy oraz jest po prostu nieefektywne.

Najczęściej zadawane pytania

Prezentujemy poniżej pytania które najczęściej zadają nam nasi potencjalni klienci lub które często spotykamy w Internecie od osób szukających wsparcia SEO.

Na jaki okres podpisywana jest umowa na pozycjonowanie?

Na czas nieokreślony. Zakładamy, że będziemy wspólnie działać nieograniczoną ilośc czasu ALE tak długo jak obie strony będą z tej współpracy zadowolone. Nie, nie ma żadnych haczyków i ukrytych kosztów. A gdyby współpraca się nie układała, masz 1 miesiąc okresu wypowiedzenia. W każdym momencie.

Czy po skończonej współpracy, usuwacie linki lub jakieś inne rzeczy?

Absolutnie nie! Dlaczego mielibyśmy usuwać coś za co zapłaciłeś? Linki które zdobyliśmy dla Ciebie pozostaną. Teksty które przygotowaliśmy – zostaną. To samo tyczy się zmian na stronach czy inne rzeczy o których nawet Ciężko teraz myśleć. Jeżeli nie ustalimy inaczej na początku współpracy – wszystko zostaje.

Czy wysyłacie raporty lub podsumowania swoich działań?

Tak, i nie. Nie ma problemu aby wysyłać Ci raporty podsumowujące wykonane przez nas działania. Często jednak, jesteśmy w na tyle dobrym kontakcie z klientami, że z raportu i tak nic nowego się nie dowiesz. Nie ma jednak problemu aby raz na miesiąc podrzucać podsumowanie które będziesz mógł pokazać swoim przełożonym.

Z kim będę się kontaktował podczas współpracy z Wami?

Ze specjalistą (może nawet ekspertem?) SEO. Nie mamy działu sprzedaży czy Biura Obsługi Klienta. Może kiedyś takie rozwiązanie się pojawi. Póki co, kontakt odbywa się bezpośrednio ze specjalistą.

W związku tym nie miej nam za złe jeżeli na Twojego maila z zapytaniem odpowiemy nieco dłużej. Staramy się odpisywać w 24-48h.

Co Was wyróżnia od innych agencji SEO? Czemu iałbym Wam akurat zaufać?

Jeżeli chciałbyś poczytać, że mamy wewnętrznie jakieś niesamowite rozwiązania, systemy, że działamy w zgodzie z filozofią Kaizen, Kanban czy Agile to niestety ale nie. Jedyna filozofia jaką wyznajemy to GSD – Get Shit Done. Polecamy tą filozofię, bo pozwala realizować działania które budują widoczność w Google.

Wciąż mam wiele pytań dotyczących współpracy z Wami.

To bardzo dobrze. Wybór agencji SEO nie jest niestety najprostszym działaniem. Od tego wyboru wiele zależy. Dowiedz się więcej o tym jak pracujemy, jak działamy.

Poznaj lepiej naszą firmę i to co robimy po za czasem spędzanym w biurze.

Jeżeli dalej coś jest niejasne – po prostu zadzwoń. Pogadamy i albo znajdziemy wspólny język albo nie.

Do brzegu – jaki jest koszt pozycjonowania strony w naszej agencji SEO? Sprawdź.

To zależy. Istotna jest wielkość Twojej strony, technologia na jakiej jest postawiona, możliwość wprowadzania zmian na stronie ale także możliwości pozyskiwania linków (w tym np. prawne).

Idealnie, gdybyś kontaktując się z nami powiedział jaki budżet chciałbyś maksymalnie przeznaczyć na działania SEO. Pomoże nam to dobrać optymalne działania oraz odpowiednio rozłożyć je w czasie. Inaczej bowiem planuje się prace w budżecie 1000zł a inaczej przy 10 000zł.

Koszt pozycjonowania jest zależy od wielu czynników w tym między innymi:

Przykładowe koszty pozycjonowania ze względu na typ strony internetowej:

Podane ceny są orientacyjne. W celu poznania szczegółowej oferty, skontaktuj się z nami.

Strona lokalna

od 600zł netto

Strona w niedużej miejscowości która potrzebuje pojawić się wyżej w Google oraz Google Maps (Wizytówki Google Moja Firma)

Sklep internetowy

od 2000zł netto

W sklepach internetowych zawsze jest ro robić. Zadbamy o treści, widoczność w Google oraz indeksacjię.

Serwis treściowy

od 2500zł netto

Prowadzenie strony z treściami to wyzwanie. Trzeba dbać o widoczność w Google oraz Google News. Pomożemy w tym.

Linkowanie strony

od 1000zł netto

Systematyczna praca nad stroną to jedno. W grę wchodzić może jeszce pozyskiwanie jakościowych linków poprzez content marketing.

Wiele zostało napisane. Teraz czas działać.

Wciąż jest coś niejasne, wymaga doprecyzowania – dzwoń. Masz konkretne zapytanie – pisz.