Klienci w okolicy szukają Twojej strony w wyszukiwarce!
Zbuduj widoczność swojej strony w lokalnych wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek! Sprawdź!
Czym jest Profil Firmy w Google
Google Moja Firma (a obecnie Profil firmy w Google) to darmowa usługa, która pozwala promować własny biznes w usłudze Map Google. Obecność w Google Moja Firma jest wskazana w zasadzie dla każdego rodzaju biznesu – od małej restauracji, przez mobilnego wulkanizatora na wielkich korporacjach mających mnóstwo placówek w Polsce kończąc.
Profil Firmy jest bezpłatnym narzędziem, które pozwala Ci kontrolować sposób prezentowania Twojej firmy w wyszukiwarce i Mapach Google. Za pomocą Profilu Firmy możesz komunikować się z klientami, publikować najnowsze informacje, prezentować asortyment produktów i usług, przyjmować zamówienia online i wykonywać inne działania.
Pomogę Ci utworzyć profil oraz uzupełnić go przydatnymi i interesującymi użytkowników informacjami!
Zbuduj widoczność dzięki Profilowi Firmy w Google
- Zaistniej w Google bez strony internetowej
Pokaż listę usług świadczonych przez Twoją firmę i zaoferuj wycenę online, aby klienci otrzymali informacje potrzebne, by wybrać właśnie Twoje usługi czy produkty. - Dotrzyj do swoich lokalnych klientów
Za pomocą Profilu Firmy możesz komunikować się z klientami, publikować najnowsze informacje, prezentować asortyment produktów i usług, przyjmować zamówienia online i wykonywać inne działania. Pozwól, aby klienci odwiedzali Twoją firmę albo kontaktowali się z Tobą telefonicznie! - Pozwól klientom wyszukać opinie na temat Twojej firmy
Zdobywaj opinie od swoich klientów, odpowiadaj na nie i buduj zaufanie nowych i powracających klientów. Zwiększ szansę na pozyskanie nowych klientów oferując jakościowe usługi i produkty! - Przekaż rozbudowany opis swojego biznesu
Dodaj informacje takie jak numer telefonu, godziny otwarcia oraz stosowane środki bezpieczeństwa, aby klienci wiedzieli, czego mogą się spodziewać. Pomogę Ci przekazać najważniejsze informacje o Twoim biznesie twoim klientom! - Wskaż klientom dostępne usługi oraz rozwiązania w Twojej firmie
Niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację lub sklep, czy też świadczysz usługi kosmetyczne, Profil Firmy ułatwia klientom bezpośrednie korzystanie z Twojej oferty, umożliwiając zapoznanie się z menu, wycenę usług. Pomogę Ci dotrzeć z Twoimi usługami bezpośrednio do zainteresowanych klientów.
Nie czekaj! Zacznij budować swoją widoczność w wyszukiwarce. Przeskocz konkurencję i zyskaj nowych klientów. Daj się znaleźć z Profilem Firmy w Google!
Komu przyda się Profil Firmy w Google?
Firmy, które przyjmują klientów w swojej siedzibie
Jeżeli klienci przyjeżdżają do Twojej firmy, posiadanie aktualnej informacji o godzinach otwarcia oraz dostępnym parkingu może być kluczowe. Te rodzaje firm szczególnie mogą być zainteresowane:
- Żłobki i przedszkola
- Siłownie, baseny
- Sklepy spożywcze, odzieżowe, zabawkowe, motoryzacyjne
- Piekarnie, cukiernie, gastronomia
- Mechanicy samochodowi
Firmy, które dojeżdżają do klientów
Oferujesz usługi, które wymagają umówienia spotkania? Profil firmy pozwoli Ci przedstawić swoją ofertę klientowi oraz skontaktować się z Tobą bezpośrednio. Te firmy mogą być szczególnie zainteresowane:
- Serwis pieców grzewczych
- Usługi budowlane
- Transport
- Usługi sprzątające i porządkujące
Firmy działające w określonym obszarze
Jeżeli Twoja działalność nie jest skupiona na żadnym konkretnym adresie i możesz dotrzeć do klientów w dowolnym miejscu Małopolski, Polski czy nawet świata, tu także odnajdziesz miejsce w Profil Firmy Google.
- Taxi i przewóz osób
- Sklepy i firmy internetowe
Pomogę Ci z Profilem Twojej Firmy w Google
Skonfiguruję dla Ciebie wizytówkę dopasowaną specjalnie do potrzeb Twoich oraz Twoich klientów.
Jak przebiega realizacja usługi?
01
Wysyłasz zapytanie
Uzupełniasz formularz zamówienia wszystkimi wymaganymi danymi. Określasz, czy interesuje Cię jednorazowa usługa czy chcesz kontynuować współpracę później w ramach „utrzymania” wizytówki.
02
Opłacasz zamówienie
Na podanego w zamówienia maila, przysyłam Ci fakturę pro-formę. Opłać ją w terminie 7 dni a rozpocznę pracę nad Twoją wizytówką. Daj mi maksymalnie 48h od momentu przyjęcia płatności na zajęcie się Twoją wizytówką.
03
Tworzenie wizytówki i jej weryfikacja
Na podstawie przesłanych informacji i danych utworzę rozbudowaną wizytówkę Twojego biznesu która będzie pojawiać się lokalnej społeczności. Dodam opisy i cennik usług i produktów oferowanych przez Twoją firmę.
04
Twoja wizytówka jest gotowa do działania!
Twoja nowa wizytówka jest gotowa do zbierania opinii oraz komunikacji z klientami. Mogę pomóc Ci w tej komunikacji lub po otrzymaniu dostępów do wizytówki – możesz zadbać o nią samodzielnie.
Wybierz opcję dla siebie
Wizytówka Na start
300zł
Jednorazowa opłata.
Płacisz i masz efekt!
- Tworzenie i weryfikacja wizytówki ✔
- Optymalizacja treści w wizytówce ✔
- Przypisanie najlepiej pasujących kategorii ✔
- Dodanie oferty i usług w wizytówce ✔
- Dodanie przesłanych zdjęć do galerii ✔
- Przejęcie istniejącej wizytówki (jeśli konieczne) ✔
Utrzymanie Wizytówki
+100zł
Płatność cykliczna co miesiąc.
Rezygnujesz, kiedy chcesz!
- To co w „Na start” oraz…
- + Wsparcie przy prowadzeniu wizytówki
- + Monitorowanie pozycji wizytówki
- + Monitorowanie opinii i zapytań klientów
- + Aktualizacja treści i dbanie o pozycje
Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.
Mieszkańcy Twojej okolicy czekają, aby znaleźć Twój biznes w sieci!
Nie zwlekaj! Wzbogać lub zbuduj od zera swoją strategię marketingową o widoczność w Google! Niezależnie czy prowadzisz lodziarnie, serwis rowerów, pizzerie czy sklep z ubraniami – Profil Firmy jest zawsze dobrym wyborem!
Pytania i odpowiedzi
Ile czasu muszę czekać aż moja wizytówka będzie aktywna?
Od momentu zamówienia usługi do aktywacji Twojego profilu może minąć od 24 godzin nawet do 2 tygodni. Wiele zależy jaki sposób weryfikacji Twojej firmy wybierze Google. Może być to połączenie telefonicznie/SMS, może być to filmik pokazujący Twoje biuro a może być to pocztówka z kodem weryfikacyjnym. Weryfikacja SMS/telefon trwać będzie kilka minut, weryfikacja poprzez wideo potrwa około 24 godziny od przesłania materiału do Google. W przypadku weryfikacji pocztówką, konieczne jest wzięcie pod uwagę tego, kiedy centrala Google wyśle list z kodem aktywacyjnym oraz kiedy poczta będzie łaskawa dostarczyć do Ciebie list.
Profil Firmy w Google jest darmowy więc skąd ta opłata?
Tak, to prawda! Utworzenie Profilu Firmy w Google jest zupełnie darmowe dla każdego. W przypadku zamówienia usługi u mnie, płacisz za uzupełnienie profilu oraz zadbanie o jak najlepsze wyświetlanie Twojego profilu w przypadku lokalnych zapytań do Google. Nic nie stoi na przeszkodzie abyś profil w Google uruchomił(a) samodzielnie. Zamawiając jednak usługę u mnie, otrzymasz w pełni zoptymalizowaną wizytówkę z ciekawymi i interesującymi dla Twoich klientów informacjami.
Czy dostanę fakturę VAT za wykonaną usługę?
Tak.
Czy potrzebne jest podpisanie jakieś umowy?
Nie. Działamy w oparciu o zamówienie. Zamawiając usługę otrzymasz fakturę pro-forma. Jej opłacenie będzie równoznaczne z zamówieniem usługi. Jednocześnie z pro-formą otrzymasz ode mnie wiadomość ze wszystkimi szczegółami tj. jakie informacje i materiały będę potrzebował od Ciebie, aby przygotować dla Ciebie wizytówkę oraz orientacyjną datę wykonania wizytówki.
Kto będzie właścicielem wizytówki i co się z nią stanie po zakończeniu współpracy?
Po udanym zweryfikowaniu wizytówki, zostanie ona przypisana także do wybranego przez Ciebie adresu mailowego dzięki czemu będziesz mógł otrzymywać powiadomienia i informacje o swojej wizytówce w tym na przykład miesięczne statystyki czy zapytania. Do swojej wizytówki otrzymasz dostęp administratora.
Czy obsłużysz też moją konkurencję?
Staram się nie obsługiwać więcej niż 1 firmę z danej branży. Istnieją jednak takie działalności jak żłobki, sklepy czy mechanicy, gdzie najważniejsze jest zadowolenie mieszkańców i potencjalnych klientów. Obecność w Google pozwoli potencjalnym klientom odkryć Twoją firmę!
Czy muszę mieć stronę internetową, aby wyświetlać się w Mapach Google?
Nie. Profil Firmy w Google działa zupełnie niezależnie od Twojej firmy. Możesz jednak wykorzystać opinie zdobyte w Google do prezentacji ich na Twojej stronie internetowej zwiększając zaufanie klientów do Twojej firmy lub kierować użytkowników z mapy Google do swojej strony dzięki czemu będą mieli możliwość szczegółowego zapoznania się z Twoją ofertą.
Otrzymałem negatywną opinię! Czy mogę ją usunąć?
Niestety, nie ma możliwości usuwania jakichkolwiek opinii – tak negatywnych jak i pozytywnych. Miej to na uwadze, jeżeli przypuszczasz, że mogą pojawić się dla Twojej firmy negatywne opinie. Możesz jednak zawsze spróbować załagodzić sytuację poprzez wyjaśnienie sprawy, zaproponowanie formy rekompensaty lub w przypadku działania na szkodę Twojego biznesu – oddać sprawę odpowiednim organom prawnym. Dlatego też, monitorowanie opinii i komunikacji z klientami jest tak ważne.
Moja firma zmieniła lokalizację/została zamknięta – co teraz?
Nie ma problemu – adres firmy można w każdej chwili zmienić. Może się pojawić jednak konieczność ponownej weryfikacji adresu, podobnie jak przy zakładaniu wizytówki. Jeżeli Twoja firma została zamknięta, to wizytówkę można oznaczyć jako „zamkniętą” lub całkowicie usunąć. Różnica jest taka, że klienci będą widzieć wizytówkę wraz z informacją „zamknięte na stałe” albo nie zobaczą informacji w ogóle.
Czy wysłanie zapytania równoznaczne jest z zamówieniem usługi?
Nie. Opłacenie faktury pro-forma oraz przesłanie wymaganych danych będzie potwierdzeniem chęci skorzystania z usługi.
Czy moja wizytówka będzie na pierwszym miejscu w Google na zapytanie „moje słowo kluczowe + lokalizacja”?
Będę robił wszystko aby tak się stało. Pomocne jednak w tej materii będą pozytywne opinie, odpowiednio nazwany profil, dobrze uzupełniony profil. Pomocne będzie też powiązanie wizytówki z mocną stroną lub wizytówką firmy. Nie jestem w stanie – szczególnie w przypadku nowych wizytówek uruchomionych w dużych miastach – zapewnić Cię, że Twoja wizytówka będzie mieć #1 miejsce. Na pewno szansę na poprawę jej pozycji zwiększy systematyczne uzupełnianie wizytówek o nowe treści/aktualności oraz co oczywiste – jak najlepsze opinie!
Czy oferuję opcję dodania opinii do wizytówki lub czy powinienem zamówić opinie do wizytówki?
Nie oferuję usługi dodawania opinii do wizytówek. Jest to także sprzeczne z polskim prawem. Nie zalecam także kupowania opinii. Często zdarza się, że takie sztucznie pozyskane opinie są przez Google usuwane! Zamiast tego, mocno sugeruję zachęcać klientów/użytkowników do dodania opinii pod Twoją wizytówką.