Plany treściowe SEO

Zaplanujemy dla Ciebie publikacje, które dostarczają ruch

Jeżeli zlecałeś treści copywriterom to pewnie nie raz otrzymałeś treści, które dalekie były od bycia ciekawymi, angażującymi czy wyczerpującymi temat. Ot 1500 znaków ze spacją na zadany temat.

Co, jeżeli powiem Ci, że wcale tak nie musi być? Co, jeżeli powiem Ci, że wszystkie teksty które od nas otrzymasz lub które zlecisz z naszymi planami treściowymi, będą co najmniej dobrej jakości? Jak to możliwe? Zobacz.

Ważne jest, aby dobrze określić swoje potrzeby względem treści.

Jeżeli wysyłasz do copywritera listę tematów, dostaniesz zwrotnie paczkę artykułów. Nic więcej. Przesyłasz niejasne zalecenia, otrzymujesz niezadowalającą treść. To jasne. Przypomnij sobie, kiedy ostatnio przesłany przez copywritera tekst przeczytałeś z zapartym tchem i stwierdziłeś „wow, to naprawdę ciekawe!” lub „tak, to zaciekawi moich klientów„. Dawno, czy w ogóle? 🙂

Dzięki planom treściowym stworzonym przez naszą agencję SEO, otrzymasz treści, które będą ciekawe, angażujące użytkowników oraz budujące wysoką pozycję w Google. Będzie także w stanie zweryfikować czy współpraca z copywriterem ma przyszłość, czy też nie.

Co to jest ten plan treściowy (media plan)?

Plan treściowy to dokument z zaleceniami stworzonymi przez agencję SEO, w którym znajdują się wytyczne dla copywriterów co do tego jako opracować, budować i pisać treści. Nie jest to jednak zestaw kilku uniwersalnych dla wszystkich stron punktów! Jest to indywidualnie przygotowany dla Twojej strony zbiór tematów nowych artykułów ze wskazaniem dotyczącym budowy śródtytułów oraz zalecanego wykorzystania słów kluczowych. W dużym skrócie, dzięki naszym planom treściowym, copywriter otrzyma szkielet artykułu który będzie musiał uzupełnić treścią dla użytkownika.

Do każdego przygotowanego przez nas tematu copywriter otrzyma:

  • Listę nagłówków/śródtytułów jakie należy użyć w treści. Każdy śródtytuł zawierać będzie odpowiednie słowo kluczowe pasujące do głównego tematu.
  • Listę słów kluczowych które należy umieścić w treści.
  • Spis uwag i zaleceń dotyczących tego co zawierać ma tworzony przez niego artykuł.

Każde słowo kluczowe które znajdzie się w proponowanych przez nas zaleceniach, będzie wcześniej przeanalizowane i dopasowane do kontekstu i potrzeb użytkowników oraz robotów indeksujących.

Efekt stosowania planów treściowych?

Z naszą pomocą szybko zweryfikujesz, czy współpracujesz z odpowiednim dla Twojego biznesu copywriterem. Ponadto zaczniesz otrzymywać wyczerpujące, ciekawe wpisy które – niezależnie, gdzie opublikowane – będą się dobrze pozycjonować w Google.

Opracowanie serii wpisów w oparciu o plan treściowy sprawi, że na Twoją stronę systematycznie przybywać będą z Google nowi użytkownicy. Będzie to szczególnie wymierne, gdy opracujemy dla Twojej strony tematy evergreenowe oparte o popularne sezonowe tematy.

Jaki jest koszt planu treściowego (media planu)

Koszt wykonania media planu składa się z kosztów dostępu do wielu narzędzi, czasu potrzebnego na przeprocesowanie danych do formy słów kluczowych i tematów, ale także do analizy serwisów konkurencyjnych. Na bazie wielu zebranych informacji jesteśmy w stanie przygotować skuteczny media plan.

W dużym skrócie, wykonanie media planu wymaga całkiem sporej ilości czasu co przekłada się na względnie wysoki koszt. Wiemy jednak, że realizowane przez media plany po prostu działają i szybko wrócisz po kolejne, nowe tematy.

Dlatego też oferujemy wykonanie media planów już od 600zł netto za każde 10 tematów!

Kwota ta, będzie w stanie szybko się zwrócić. Z naszymi tematami oraz zaleceniami bez problemu będzie w stanie walczyć o słowa kluczowe o popularności ponad 100 tysięcy wyszukań miesięcznie! Odpowiednie wezwania do działania pozwolą Ci szybko otrzymać zwrot z poniesionej inwestycji!

Nawiąż z nami współpracę!