Plany treściowe SEO

Zlecaj i otrzymuj wysokiej jakości treści które bez wstydu będziesz mógł publikować w dowolnym miejscu w Internecie.

Poprawmy jakość treści w sieci. Wspólnie.

Jeżeli zlecałeś treści copywriterom to pewnie nie raz otrzymałeś treści które dalekie były od bycia ciekawymi, angażującymi czy wyczerpującymi temat. Ot 1500 znaków ze spacją na zadany temat.

Co jeżeli powiem Ci, że wcale tak nie musi być? Co jeżeli powiem Ci, że wszystkie teksty które od nas otrzymasz lub które zlecisz z naszymi planami treściowymi, będą conajmniej dobrej jakości? Jak to możliwe? Zobacz.

Ważne jest aby dobrze określić swoje potrzeby względem treści i pokazać, że wiesz czego chcesz.

Jeżeli wysyłasz do copywritera listę tematów, dostaniesz zwrotnie paczkę artykułów. To jasne. Przypomnij sobie jednak kiedy otrzymany tekst przeczytałeś z zapartym tchem i stwierdziłeś „wow, nie wiedziałem tego” lub „tak, to zaciekawi moich klientów”.

Aby zwiększyć szanse na otrzymanie dobrej jakości artykułu skorzystaj z naszych planów treściowych!

Co to jest plan treściowy i co można zyskać?

Plan treściowy to dokument w którym znajdują się wytyczne dla copywriterów na temat tego jak opracować wpisy.

Do każdego z tematu, który naturalnie dotyczył będzie jakiegoś zagadnienia skupionego na słowie kluczowym, copywriter otrzyma także:

  • Listę nagłówków/śródtytułów jakie należy użyć w treści. Każdy śródtytuł zawierać będzie odpowiednie słowo kluczowe pasujące do głównego tematu.
  • Listę słów kluczowych które należy umieścić w treści
  • Spis uwag i zaleceń dotyczących tego jak ma brzmieć artykuł.

Każde słowo kluczowe które znajdzie się w proponowanych przez nas zaleceniach, będzie odpowiednio wyszukane, zbadane i dopasowane do kontekstu i potrzeb użytkowników.

Efekt?

Szybko zweryfikujesz czy współpracujesz z odpowiednim copywriterem. Zaczniesz otrzymywać wyczerpujące, ciekawe wpisy które – niezależnie gdzie opublikowane – będą się dobrze pozycjonować w Google. Opracowanie serii wpisów w oparciu o plan treściowy może sprawić, że na Twoją stronę systematycznie powracać będą użytkownicy. Zwłaszcza gdy opracujemy tematy evergreenowe lub sezonowe.

Koszt planu treściowego

Mimo, że cały proces wydaje się prosty, jest on mocno czasochłonny. Wymagany jest też dostęp do wielu płatnych narzędzi dzięki którym możliwe będzie dokładniejsze określenie potrzeb użytkowników oraz samego Google.

Każde 10 tematów które mielibyśmy dla Ciebie przygotować to koszt 900zł netto.

Pogadajmy. Jest sporo do ugrania.

Zadzwoń jeżeli coś wymaga doprecyzowania lub wyjaśnienia – +48 533 135 145. Pisz jeżeli potrzebujesz szczegóły.