Optymalizacja treści

Optymalizacja treści to coś więcej niż dodanie słów kluczowych. To także odpowiednie formatowanie, linkowanie wewnętrzne ale także przygotowanie całego planu publikacji aby wycisnąć z treści jak najwięcej dla SEO.

Optymalizacją treści możesz zyskać więcej niż myślisz!

Różne typy stron internetowych posiadają różne rodzaje treści. Strony które pozyskują ruch głównie z Google News muszą skupić się na szybkim budowaniu treściwych i interesujących wpisów pamiętając jednocześnie o odpowiednim SEO.

Sklepy internetowe muszą zadbać między innymi o opisy kategorii w których znajdą się słowa kluczowe wybrane w ramach keyword research’u.

W wielu rodzajach stron internetowych pojawia się potrzeba rozbudowywania baz wiedzy, blogów czy poradników. Tutaj w grę wchodzą działania skupiona nie tylko na opracowywaniu listy potrzebnych słów kluczowych ale także na linkowaniu wewnętrznym czy określaniu takich tematów wpisów aby jak najlepiej opisać interesujące zagadnienie.

Przez ostatnie 5 lat zajmowaliśmy się chyba każdym rodzajem treści. Mamy w tej kwestii spore doświadczenie którym chętnie się z Tobą podzielimy. Do analiz wykorzystujemy tylko najlepsze dostępne oprogramowanie.

Dla kogo skierowana jest usługa optymalizacji treści pod SEO? Przede wszystkim dla wszystkich tych firm i stron internetowych które głównie treściami budują swoją widoczność w Google. Z naszą pomocą będziesz w stanie systematycznie budować swoją pozycje w Google.

Jakie działania wchodzą w skład optymalizacji treści pod Google?

Oczywiście to w dużej mierze zależy od tego jaką stronę prowadzisz oraz jakie ma ona potrzeby. Mimo tego, często spotykamy się ze stronami które mają następujące problemy i szanse do wykorzystania:

  • Przygotowanie listy tematów typu evergreen tak aby Twoja strona była w stanie pozyskiwać ruch z Google niezależnie od sezonu w jakim jesteś.
  • Poprawa istniejących wpisów pod kątem występowania słów kluczowych w treści.
  • Optymalizacja meta znaczników i sposobu wyświetlania strony w wynikach wyszukiwania dbają jednocześnie o poprawę CTR (click through rate).
  • Opracowanie listy tematów które wspierać będą budowę pozycji wybranego słowa kluczowego.
  • Przygotowanie zaleceń dotyczących długości tekstu w porównaniu z długością tekstu u konkurencji.
  • Opracowanie ogólnych zaleceń dla redaktorów w celu jeszcze lepszego opracowywania treści pod takie usługi jak Google News czy Google Discovery.
  • Przygotowanie planów treściowych dla Twojej strony.
  • Wyeliminowanie problemu kanibalizacji oraz inne prace związane z połączeniem ze sobą różnych artykułów.
  • Konsultacje oraz nadzór nad nowo tworzonymi artykułami.

Oraz wiele więcej. Generalnie wszystko sprowadza się do tego, że pomożemy Ci umieścić słowa kluczowe w odpowiednich miejscach oraz pokażemy jak robić to poprawnie w przyszłości. Naszym głównym celem będzie nauczenie redakcji/copywritera jak przygotowywać tematy pod SEO.

Zobacz nasze wpisy na temat optymalizacji i budowy treści pod SEO

Z naszych obserwacji wynika, że wielu copywriterów którzy uważają się na twórców przyjaznych SEO, nie posiada podstawowej wiedzy z zakresu SEO i nie jest w stanie opracować sensowego artykułu pod Google. Często głównym celem copywritera jest napisanie tyle treści ile jest wymagane w umowie.

W ramach planów treściowych jesteśmy w stanie przygotować listę tematów w taki sposób, że pojawią się dodatkowe wymagania dotyczące budowy artykułów dla copywriterów. Będą tam znajdowały się tytuły wpisów, śródtytuły (nagłówki) oraz słowa kluczowe które musiałyby być użyte w artykule.

Z jednej stony byłoby to ułatwienie dla wielu copywriterów z racji faktu, że wiedzieliby jak budować swoje wpisy. Z drugiej strony byłaby to też informacja dla Ciebie czy artykuły są przygotowane w prawidłowy sposób a co za tym idzie – czy płacisz faktycznie za to co zostało zlecone.

Koniec z artykułami nasyconymi nic nie znaczącymi słowami które sztucznie napychają treść ilość wykorzystanych znaków. Z naszą pomocą zacznie zlecać tylko porządne i jakościowe treści. Nawiążesz też współpracę z wieloma fantastycznymi copywriterami którzy będą w stanie dostarczać Ci regularnie dobrej jakości treści.

Po prostu daj znać czego potrzebujesz.

O optymalizacji stron oraz treści moglibyśmy napisać książkę 🙂. Zamiast tego – napisz do nas i pogadajmy o Twoich potrzebach.

Zadzwoń pod numer +48 533 135 145 lub napisz