Content Marketing

Link, ruch, pozycja!

Pozyskiwanie linków to wciąż bardzo ważny element promocji strony. Jednym ze sprawdzonych sposobów pozyskiwania jakościowych linków jest content marketing. Chętnie wykonamy dla Ciebie działania Content Marketingowe korzystając z możliwości publikowania artykułów sponsorowanych!

Za sprawą content marketingu (czy też publikacji artykułów sponsorowanych), możliwe jest zdobycie linków nieosiągalnych dla większości konkurencji. Wystarczy przygotować szereg ciekawych informacji, zainteresować nimi redakcje różnych serwisów z dużym zasięgiem odbiorców i cieszyć się dużą popularnością treści. Nie miej jednak złudzeń – Twoi najwięksi konkurencji już pewnie korzystają z promocji wykorzystującej artykuły sponsorowane!

Co składa się na udaną kampanię Content Marketingową wykorzystującą artykuły sponsorowane?

Przede wszystkim musimy ustalić plan działania. Działania Content Marketingowe najlepiej prowadzić długookresowo lub w przypadku krótkoterminowych projektów – szeroko.

Plan działania to między innymi ustalenie celów, grupy docelowej do której chcesz dotrzeć, ustalenie celu jaki chcesz zrealizować oraz wstępne opracowanie tematów.

Content Marketing możemy prowadzić skupiając się na dotarciu do jak najszerszej gruby odbiorczej lub skupiając się na pozyskiwaniu jak najlepszych linków.

Skąd weźmiemy miejsca do umieszczania treści w ramach działań Content Marketingowych?

Możliwości jest całkiem sporo. Możemy sprawdzić, gdzie pojawia się Twoja konkurencja. Możemy sprawdzić też, jakie strony internetowe odwiedzają osoby z Twojej grupy docelowej. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z gotowych baz dostarczanych przez platformy Whitepress czy Linkhouse. To nie są oczywiście jedyne możliwości. Chętnie zrobimy coś nieszablonowego i nietypowego

Jakiego rodzaju treści publikujemy w ramach działań Content Marketingowych?

Nie licz na artykuły pisane pod limit znaków. Średnio jedna nasza publikacja ma co najmniej 4 tysiące znaków plus zdjęcia. Publikujemy treści, które sami podczas tworzenia nas ciekawią i interesują.

Wychodzimy z założenia, że każda treść, którą publikujemy na stronach powinna zainteresować użytkownika, który na nią trafi. Wystarczy już w Internecie byle jakich publikacji których jedynym celem jest umieszczenie linka.

Copywriterzy którzy z nami współpracują nie otrzymują tylko tematu wpisu, który nas interesuje. W minimalnym wariancie otrzymują opis tego w jaki sposób powinien pójść wpis. Często jednak, przygotowujemy tematy wpisów oraz śródtytuły dla każdego akapitu. Dodajemy także informacje jakie słowa kluczowy mają zostać umieszczone w treści. Więcej o szkieletach artykułów jakie wysyłamy przeczytasz w naszej usłudze plany treściowe pod SEO.

Content Marketing nie jest tani. Jest jednak szalenie skuteczny.

minimalny zalecany przez nas budżet jaki należy zarezerwować na prowadzenie działań Content Marketingowych wykorzystując artykuły sponsorowane to 1500zł netto. W tej cenie znajdzie się budżet na opłacenie publikacji, przygotowanie treści oraz opłaty za obsługę prowadzenia kampanii.

Systematyczne prowadzenie działań Content Marketingowych z wykorzystaniem artykułów sponsorowanych sprawi, że zbudowanie widoczności w Google – nawet na najcięższe słowa kluczowe – nie powinno być bardzo trudne. Największe firmy na świecie korzystają z tego rozwiązania ciesząc się niesłabnącą popularnością i nie malejącą widocznością w Google.

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!