WARSZAWA 20.05.2022 #ilovemkt • I love seo&content • Cena od 699PLNZarejestruj się >>

Audyt SEO

Audyt SEO to często wstęp do nagłej, dynamicznej poprawy widoczności strony internetowej w Google! Za sprawą dobrego audytu SEO oraz porządnego wdrożenia zmian, Twoja strony zyska między innymi na czasie wczytywania, nasyceniu słowami kluczowymi czy szybkości indeksacji! Dowiedz się więcej albo nie trać czasu i od razu umów usługę.

Kiedy warto zainteresować się zamówieniem Audytu SEO?

Istnieje wiele sytuacji, gdy wykonanie audytu SEO może okazać się przydatne a nawet – niezbędne! Masz gwarancję SEMURAI, że zaproponujemy Ci audyt SEO tylko wtedy, gdy faktycznie będziesz go potrzebować! Audyt SEO potrzebować będziesz najpewniej w jednej z tych sytuacji:

  • Planujesz zbudować stronę internetową od początku zgodnie z wytycznymi Googleprzygotujemy dla Ciebie zaawansowane wytyczne SEO dot. budowy strony, treści a także słów kluczowych które warto na stronie umieścić.
  • Mimo nakładów pracy, strona nie chce osiągnąć wyższej widoczności w wyszukiwarceprzygotujemy dla Ciebie zestaw działań, pomysłów oraz uwag, które powinny pomóc poprawić widoczność Twojej strony.
  • Twoja strona jest wyraźnie przestarzała i odstaje od rozwiązań konkurencji korzystanie z przestarzałych rozwiązań może być po pierwsze niebezpieczne dla Twojej strony, ale także utrudniać edycję strony. Brak nowoczesnych rozwiązań może być także powodem braku widoczności Twojej strony.
  • Masz podejrzenie, że działania, które wykonujesz mogłyby być wykonane lepiejJeżeli realizujesz działania SEO i masz poczucie, że coś Ci umyka, być może dobrym pomysłem będzie skorzystanie z pomocy kogoś z zewnątrz kto krytycznym okiem spojrzy na realizowane działania.
  • Chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest najlepszaTo nic złego chcieć być najlepszym. Rozumiemy takie podejście, bo sami staramy się być najlepsi w tym co robimy. Chętnie pomożemy Ci dopieścić wszelkie szczegóły na Twojej stronie!
audyt seo jako sposób prześwietlenia strony internetowej.


Audyt SEO realizowany przez nas skupia się na wielu zagadnieniach

Miej na uwadze: W czasie realizacji audytu SEO, analizowane przez nas jest też wiele innych rzeczy w zależności od tego jak zbudowana jest strona, jaki jest cel audytu.

Analiza SEO może skupiać się na wielu różnych czynnikach i aspektach działania strony internetowej. Analizie podlegać mogą między innymi takie zagadnienia jak:

  • Prędkość wczytywania strony
  • Analiza Crawl Budget
  • Ocena strony w PageSpeed Insights, GTMetrx, Lighthouse itp.
  • Podstawowe Wskaźniki Internetowe
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Ocena linków przychodzących (backlinks)
  • Dopasowanie meta znaczników do potrzeb użytkowników Google (SXO)
  • Optymalizacja treści
  • Nasycenie słowami kluczowymi
  • Działanie strony na urządzenia mobilnych

Nawiążmy współpracę!

Co cechuje audyt SEO
wykonany przez SEMURAI?

Prezentujemy tylko niektóre z czynników które wpływają na fakt, że nasze audyty SEO są przydatne i cenione przez naszych klientów. Klienci, którzy wdrożyli nasze zalecenia w 90% notują wzrosty widoczności w przeciągu 3 miesięcy!

Nasz audyt jest kompleksowy

W audycie SEO który od nas otrzymasz znajdziesz informacje o wszystkich najważniejszych kwestiach, które wymagają uwagi podczas optymalizacji. Będą informacje o działaniu strony, serwera, ale także o optymalizacji treści i słów kluczowych.

Wygląd audytu

Treść i jakość stawiamy ponad wygląd dokumentu. Nie spodziewaj się zatem sztucznie pompowanych, opasłych, kolorowych dokumentów, z których połowa stron nadaje się do wyrzucenia przedstawiając nic niewnoszące wykresy i uwagi. Nasze audyty SEO to przede wszystkim merytoryka. Jeżeli coś będzie wymagało dodatkowego wyjaśnienia, zawsze możesz się do nas odezwać.

Najnowsze technologie

Staramy się zawsze uwzględniać najnowsze i najpopularniejsze technologie proponując zmiany SEO wpływające na wygląd i działanie strony. Mamy świadomość, że strony są dla użytkowników. Nie będziemy proponowali dodania w sklepie 10 000 znaków w listingu produktów NAD produktami.

Dotyczy różnych urządzeń

Przygotowując audyt SEO uwzględnimy w nim widoczność i zachowanie strony na wielu różnych popularnych urządzeniach mobilnych. Wiemy jak ważne jest obecnie mobile first indexing i staramy się, aby strony przez nas audytowane były gotowe także dla użytkowników mobilnych.

Obraz wart 1000 słów

Nasze audyty to nie tylko treść. Czasem lepiej jest pokazać coś lub nawet przedstawić w formie wideo. Spodziewaj się takiej formy audytu która będzie łatwa do przyswojenia i wdrożenia. Miej jednak na uwadze, że jeżeli dodajemy obrazek do naszego audytu SEO, to najczęściej jest to znak, że znaleźliśmy coś naprawdę ciekawego co nawet fizjologom się nie śniło.

Idealny dla programistów

Nasze audyty SEO są łatwe do przeczytania dla osób nietechnicznych jak i osób, które na co dzień zajmują się programowaniem czy kodowaniem. Staramy się tak dobierać słowa, aby było jasne jaka zmiana ma być wprowadzona, w jaki sposób, ale także – dlaczego.

Nasz audyt SEO może być dobrym źródłem wiedzy o Twojej stronie internetowej!

Tworząc audyt SEO korzystamy z profesjonalnych narzędzi

Korzystając z tych narzędzi w czasie prac nad audytem SEO twojej strony, możemy dostarczyć Ci najlepsze dane i informacje. Tworząc audyty SEO nie opieramy się na gotowcach czy innych półautomatycznych rozwiązaniach. Otrzymując audyt SEO, masz zawsze 100% pewności, że został on stworzony w całości przez specjalistę SEO. Narzędzia te są dla nas jednak tylko pomocą w czasie budowy audytu SEO.

Korzystamy także z: Semstorm, Surfer Local, Clusteric, Lighthouse i wielu innych.

Koszt audytu SEO w SEMURAI

Pełny audyt SEO
Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy dokument, w którym znajdziesz pełną analizę swojej strony. Dzięki pełnemu audytowi SEO poznasz lepiej sytuację strony on-site oraz off-site. W ramach pełnego audytu SEO zbadamy takie kwestie jak działanie strony pod kątem technicznym, optymalizacja treści, prędkość działania strony, ale także widoczność w Google czy linki prowadzące do Twojej strony. Taki pełny audyt SEO pozwoli Ci spojrzeć na sytuację swojej strony w Google w pełnym spektrum.
od 5999zł
Skondensowany Audyt SEO
Najczęściej wybierany audyt SEO przez klientów SEMURAI. Znajdziesz w nim skondensowane informacje na temat swojej strony. Zamawiając ten audyt SEO otrzymasz przede wszystkim listę zadań do wykonania wraz ze swoim webmasterem, copywriter’em oraz ew. specjalistą SEO. Skondensowany Audyt SEO nada się idealnie dla wszystkich tych osób, które przede wszystkim chcą działać.
od 2999zł
Dedykowane analizy SEO
Nie zawsze potrzebować będziesz analizować całą stronę. Czasem potrzebne będzie uzyskanie odpowiedzi na konkretne pytanie lub zagadnienie. Niezależnie czy chcesz uzyskać informacje o linkach przychodzących, powodzie spadków widoczności czy tego co robi Twoja konkurencja – jesteśmy w stanie Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.
od 249zł

Te firmy już nam zaufały!

Czego możesz spodziewać się po audycie SEO od SEMURAI?

Otrzymasz od nas dokument w wersji Google Docs który w sposób będziesz mógł wyeksportować do PDF, DOCX lub wydrukować. Sam dokument zostanie przygotowany w taki sposób, aby wygodnie się go przeglądało, wdrażało oraz komentowało, gdyby coś okazało się niezrozumiałe.

  • Dokument będzie czytelny nawet dla laika! Spokojnie będziesz mógł porozmawiać o nim podczas spotkania z grafikiem, programistą, zarządem czy twórcą treści.
  • Dokument posiada spis treści który pomoże Ci łatwiej odnaleźć się w dokumencie i szybko przejść do interesujących Cię elementów. Staramy się tworząc audyt SEO, aby każdy dokument budowany był taki sposób, aby prace można było prowadzić sukcesywnie na kolejnych widokach strony. Dzięki temu, prace można spokojnie dzielić na etapy.
  • W audycie SEO nie znajdziesz „zapychaczy” miejsca. Sama treść, którą otrzymasz to najczęściej co najmniej 30 stron samego tekstu. Po co mielibyśmy jeszcze dodatkowo umieszczać w takim dokumencie niepotrzebne nikomu elementy?

Działajmy!

Każdy dzień, kiedy TY nie realizujesz prawidłowych działań SEO, może być wykorzystany przez konkurencję!

Im dłużej zwlekasz, tym większa szansa, że nie nadrobisz straconego czasu… albo będzie to bardzo kosztowne.


Wciąż szukasz informacji o audytach SEO?

Zrozumiałe dla mnie jest to, że mimo wszystko możesz poszukiwać informacji o audytach SEO. Wiem, że najlepiej byłoby otrzymać darmowy audyt SEO. Jeżeli nie możesz pozwolić sobie na rozbudowaną analizę strony, zawsze możesz skorzystać z konsultacji. Miej to na uwadze.

Darmowy audyt SEO strony www?

Słuchaj, mówię wprost – tutaj nie znajdziesz darmowego audytu SEO. Po co zatem wspominam o darmowym audycie SEO? Z bardzo prostego powodu – potrzebuję zwiększyć zagęszczenie słów kluczowych na tej podstronie. Ten akapit oraz inne które jeszcze znajdują się poniżej, a które traktują o analizie stron internetowych pod kątem SEO, dodane są tylko w celach optymalizacyjnych.

To, że wykonujemy audyty SEO – darmowe lub płatne – nie znaczy, że wiemy wszystko. Staramy się cały czas uczyć, rozwijać i testować nowe rozwiązania. Po to także pojawiły się te dodatkowe akapity. Nie da się ukryć, że merytoryczne treści dotyczące audytów stron internetowych pod kątem SEO znajdziesz powyżej formularza kontaktowego.

Analiza SEO strony – masz to czego szukałeś

Dobra, skoro przeczytałeś tamte akapity i wciąż nie wyszedłeś lub nie wyszłaś to powiem Ci coś przydatnego na temat audytów SEO. Potraktuj to jako easter egg lub wpis, na bloga który jest znajduje się na stronie oferty.

Audyt SEO powinien odpowiadać na jakieś pytanie. Robienie audytu strony tylko po to, żeby go zrobić i mieć to odhaczone, jest w naszym mniemaniu bezsensowne.

Jakie pytania można zadać, aby wykonać audyt SEO? Przykładowo:

  • Czy moja strona wykorzystuje w pełni swój potencjał pod kątem ruchu organicznego?
  • Czy moja strona poprawnie się indeksuje
  • Czy nic nie szkodzi mojej stronie
  • Czy mój poprzednik w firmie wykonywał swoją pracę należycie
  • Czy nowa wersja strony została prawidłowo wdrożona?

I inne podobne.

Co jeszcze powinien zawierać audyt SEO?

Dobrze, aby w audycie udało się omówić takie kwestie związane z optymalizacją strony internetowej jak na przykład jej działanie. Chodzi tu o zakres technologiczny w tym działanie CMS, prędkość działania strony, jej dostępność dla Googlebota i tym podobne. Kolejna sprawa, to kwestie techniczne – tagi kanoniczne, kierowanie międzynarodowe czy to jak strona wygląda w wynikach wyszukiwania.

Pozostaje jeszcze kwestia treści i tego jak jest ona zoptymalizowana. Czy istnieje odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, czy treści odpowiadają należycie na pytania użytkowników. Audyt SEO może odpowiedzieć na wiele pytań oraz zasugerować ciekawe rozwiązania. Innym istotnym czynnikiem jaki można wziąć pod uwagę realizując analizę SEO strony internetowej, jest analiza linków przychodzących.

W zależności od tego, jak zbudowana jest Twoja strona, analiza może być względnie prosta. Mam tu na myśli strony oparte o WordPress. Audyt SEO takiej strony jest względnie prosty, bo większość SEOwców wie czego może się po WordPress spodziewać. Także późniejsza optymalizacja takiej strony jest prostsza. Problem pojawia się przy analizie i audytowaniu stron internetowych opartych o zamknięte rozwiązania. Przykładem mogą być sklepy internetowe zbudowane o oprogramowanie SaaS (Site as a Service).

Absolutnie najgorsze jest audytowanie i analizowanie stron zbudowanych o frameworki JavaScript. Strony te mogą się w ogóle nie indeksować w Google! Audyt SEO oczywiście może pomóc wychwycić ten problem. Pojawi się jednak dalszy problem w postaci naprawy strony co często jest daleko bardziej kosztowne niż sam audyt.

Jeżeli dotarłeś do tego miejsca i chciałbyś pogadać o realizacji audytu lub o jego przydatności dla Twojej strony – dzwoń. Chętnie udzielę Ci szczegółowych informacji na temat tego czy audyt SEO jest Ci w ogóle potrzebny. Koniecznie rzuć też okiem na Google Search Console, Google Analytics oraz Google PageSpeed Insight dzięki czemu znajdziesz potencjalnie najważniejsze problemy ze swoją stroną. Cheers ✌️.