Audyt SEO

Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem potencjalnych problemów, zagrożeń oraz szans pod względem jej dopasowania do wytycznych Google oraz potrzeb użytkowników.

Zadbaj o SEO na stronie.

Użytkownicy i roboty podziękują Ci za to.

Czy w ogóle potrzebujesz audyty SEO? Nie będziemy Ci go wciskać za wszelką cenę. Zobacz jednak kiedy warto się nim zainteresować.

Skoro rozglądasz się za usługą audytu SEO można podejrzewać, że tak. Odezwij się do nas i przekonajmy się o tym wspólnie. Nie obawiaj się – nie chcemy Ci niczego sprzedać “na siłę”. Przede wszystkim chcemy pomóc – nie szkodzić.

  • Planujesz zbudować stronę internetową od początku zgodnie z wytycznymi Google.
  • Mimo nakładów pracy, strona nie chce osiągnąć wyższej widoczności w wyszukiwarce.
  • Twoja strona jest wyraźnie przestarzała i odstaje od rozwiązań konkurencji.
  • Masz podejrzenie, że działania które wykonujesz mogłyby być wykonane lepiej.
  • Chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest najlepsza.

Analiza SEO może skupiać się na wielu różnych czynnikach i aspektach działania strony internetowej. Analizie podlegać mogą między innymi takie zagadnienia jak:

  • Prędkość wczytywania strony
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Ocena linków przychodzących (backlinks)
  • Dopasowanie meta znaczników do potrzeb użytkowników Google (SXO)
  • Optymalizacja treści
  • Nasycenie słowami kluczowymi
  • Działanie strony na urządzenia mobilnych

Analizowane jest też wiele innych rzeczy w zależności od tego jak zbudowana jest strona, jaki jest cel audytu

Co cechuje audyt SEO wykonany przez nas?

To tylko niektóre z czynników które wpływają na fakt, że nasze audyty są przydatne i cenione przez klientów.

Nasz audyt jest kompleksowy

W audycie SEO który od nas otrzymasz znajdziesz informacje o wszystkich najważniejszych kwestiach które wymagają uwagi podczas optymalizacji.

Wygląd audytu

reść i jakość stawiamy ponad wygląd. Nie spodziewaj się opasłych, kolorowych dokumentów z których połowa stron nadaje się do wyrzucenia. Nasze audyty SEO to przede wszystkim merytoryka.

Najnowsze technologie

Staramy się zawsze uwzględniać najnowsze i najpopularniejsze technologie proponując rozwiązania dla stron internetowych. Mamy świadomość, że strony są dla użytkowników.

Dotyczy różnych urządzeń

Przygotowując audyt SEO uwzględnimy w nim widoczność i zachowanie strony na wielu różnych popularnych urządzeniach.

Obraz wart 1000 słów

Nasze audyty to nie tylko treść. Czasem lepiej jest pokazać coś lub nawet przedstawić w formie wideo. Spodziewaj się takiej formy audytu która będzie łatwa do przyswojenia i wdrożenia.

Idealny dla programistów

Nasze audyty SEO są łatwe do przeczytania dla osób nietechnicznych jak i osób które na co dzień zajmują się programowaniem czy kodowaniem.

Z tych narzędzi korzystamy wykonując audyty SEO. Korzystamy z najlepszych, płatnych rozwiązań aby dostarczyć Ci najlepsze dane i informacje.

Narzędzia te cechują się bardzo dobrą jakością danych oraz mnogością opcji które pozwalają na zaawansowaną analizę niemal dowolnego zagadnienia. Narzędzia te są dla nas jednak tylko pomocą. Tworząc audyty SEO nie opieramy się na gotowcach czy innych półautomatycznych rozwiązaniach. Otrzymując audyt SEO, masz zawsze 100% pewności, że został on stworzony w całości przez specjalistę SEO.

Często Ci webmasterzy który decydują się na wprowadzenia proponowanych przez nas zmian, notują systematyczne wzrosty w widoczności.

Audyt nie zawsze będzie mieć bezpośredni udział w budowaniu lepszej widoczności. Bardzo często (przynajmniej w naszych analizach) jest to dokument który zawiera szereg wskazówek, pomysłów i zadań do wykonania. Te strony które zdecydowały się wdrożyć nasze zalecenia często mogły liczyć na wzrosty w widoczności w niedługim czasie. Istotne jest aby wprowadzając zmiany na stronie rozumieć dlaczego taka a nie inna zmiana jest wymagana. Zawsze staramy się wyjaśnić w naszych analizach dlaczego sugerujemy takie a nie inne rozwiązanie.

Zaufało nam wiele firm

W czasie 5 lat istnienia naszej firmy, wykonaliśmy dziesiątki jeżeli nie setki audytów SEO. Niektóre z nich były drobnymi zestawami zadań a inne obszernymi analizami na ponad 100 stron. Z dumą patrzyliśmy jak nasze zalecenia były wdrażane a same strony – poprawiały swoją widoczność w Google.

Przykładowe rodzaje stron dla których wykonaliśmy audyty SEO:

  • Portale treściowe
  • Apteki internetowe
  • Strony usługowe
  • Blogi
  • Strony lokalne
  • Sklepy internetowe

Zobacz czego możesz spodziewać się w otrzymanym od nas audycie SEO

Na pewno otrzymasz od nas dokument w formacie *.PDF lub *.DOCX. W dokumencie znajdziesz uwagi podzielone ze względu na szablony/widoki Twojej strony. Dokument może być przedstawiony w formie listy zadań, opisów problemów lub w niemalże dowolny, wybrany przez Ciebie sposób.

  • Dokument będzie czytelny nawet dla laika!
  • Dokument posiada spis treści który pomoże Ci łatwiej odnaleźć się w dokumencie.
  • W audycie SEO nie znajdziesz “zapychaczy” miejsca. Tylko konkretne informacje.

To jak obszerny będzie audyt dla Twojej witryny mocno zależy od tego jak dużo widoków posiada Twoja strona, jak wiele elementów należy sprawdzić ale także – w jakiej formie ma być przygotowany dokument.

Zainteresowany wyglądem audytu SEO? Jako jedna z nielicznych agencji SEO w Polsce jesteśmy w stanie pokazać Ci tak po prostu jak wyglądały wykonane przez nas audyty SEO.

Prezentujemy Ci go w całości, bez cenzurowania czy usuwania informacji. Ot, po prostu pełny dokument ze wszystkimi literówkami, wnioskami i obrazkami. Weź pod uwagę, że nie jest to najnowszy audyt SEO. Wiele się zmieniło w sposobie pisania, analizie oraz wykorzystywanych narzędziach. Będziesz jednak wiedział, czego mniej więcej spodziewać się po naszych audytach.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego jak wygląda nasze podejście do tworzenia audytów SEO, zobacz nasze wpisy w tym temacie!

Zobacz wpisy w naszej bazie wiedzy które poruszają temat audytów SEO. Zobacz jakie elementy strony możesz poprawić samodzielnie a przy których dobrze byłoby posiłkować się naszą pomocą. Chcemy pomagać Ci w realnych problemach a nie żerować na Twojej niewiedzy.

Koszt audytu SEO zaczyna się od 1000zł netto. W tej kwocie otrzymasz od nas dokument z zaleceniami, zadaniami i wyjaśnieniem takich a nie innych decyzji.

Koszt wykonania audytu SEO zależy między innymi od:

  • Ilości widoków (widok kategorii, widok podstrony, widok wpisu itp.)
  • Stanu technicznego strony (więcej pracy będzie najczęściej przy starszej stronie),
  • Renomie strony (popularniejsze strony muszą mocniej uważać na prowadzone działania SEO),
  • Czas potrzebny na wykonanie audytu (im mniej czasu, tym wyższa stawka),
  • Zakres prac przy tworzeniu audytu

Jesteśmy gotowi.

To jak, działamy?

Napisz do nas i zacznijmy poprawiać Twoją stronę. Albo ją budować. Cokolwiek chcesz – pomożemy.

Zadzwoń: +48 533 135 145


Wciąż szukasz informacji o audytach SEO?

Zrozumiałe dla mnie jest to, że mimo wszystko możesz poszukiwać informacji o audytach SEO. Wiem, że najlepiej byłoby otrzymać darmowy audyt SEO. Jeżeli nie możesz pozwolić sobie na rozbudowaną analizę strony, zawsze możesz skorzystać z konsultacji. Miej to na uwadze.

Darmowy audyt SEO strony www?

Słuchaj, mówię wprost – tutaj nie znajdziesz darmowego audytu SEO. Po co zatem wspominam o darmowym audycie SEO? Z bardzo prostego powodu – potrzebuję zwiększyć zagęszczenie słów kluczowych na tej podstronie. Ten akapit oraz inne które jeszcze znajdują się poniżej, a które traktują o analizie stron internetowych pod kątem SEO, dodane są tylko i wyłącznie w celach optymalizacyjnych.

To, że wykonujemy audyty SEO – darmowe lub płatne – nie znaczy, że wiemy wszystko. Staramy się cały czas uczyć, rozwijać i testować nowe rozwiązania. Po to także pojawiły się te dodatkowe akapity. Nie da się ukryć, że merytoryczne treści dotyczące audytów stron internetowych pod kątem SEO znajdziesz powyżej formularza kontaktowego.

Analiza SEO strony – masz to czego szukałeś

Dobra, skoro przeczytałeś tamte akapity i wciąż nie wyszedłeś lub nie wyszłaś to powiem Ci coś przydatnego na temat audytów SEO. Potraktuj to jako easter egg lub wpis na bloga który jest znajduje się na stronie oferty.

Audyt SEO powinien odpowiadać na jakieś pytanie. Robienie audytu strony tylko po to, żeby go zrobić i mieć to odhaczone, jest w naszym mniemaniu bezsensowne.

Jakie pytania można zadać aby wykonać audyt SEO? Przykładowo:

  • Czy moja strona wykorzystuje w pełni swój potencjał pod kątem ruchu organicznego?
  • Czy moja strona poprawnie się indeksuje
  • Czy nic nie szkodzi mojej stronie
  • Czy mój poprzednik w firmie wykonywał swoją pracę należycie
  • Czy nowa wersja strony została prawidłowo wdrożona?

I inne podobne.

Co jeszcze powinien zawierać audyt SEO?

Dobrze aby w audycie udało się omówić takie kwestie związane z optymalizacją strony internetowej jak na przykład jej działanie. Chodzi tu o zakres technologiczny w tym działanie CMS, prędkość działania strony, jej dostępność dla Googlebota i tym podobne. Kolejna sprawa, to kwestie techniczne – tagi kanoniczne, kierowanie międzynarodowe czy to jak strona wygląda w wynikach wyszukiwania.

Pozostaje jeszcze kwestia treści i tego jak jest ona zoptymalizowana. Czy istnieje odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, czy treści odpowiadają należycie na pytania użytkowników. Audyt SEO może odpowiedzieć na wiele pytań oraz zasugerować ciekawe rozwiązania. Innym istotnym czynnikiem jaki można wziąć pod uwagę realizując analizę SEO strony internetowej, jest analiza linków przychodzących.

W zależności od tego, jak zbudowana jest Twoja strona, analiza może być względnie prosta. Mam tu na myśli strony oparte o WordPress. Audyt SEO takiej strony jest względnie prosty bo większość SEOwców wie czego może się po WordPress spodziewać. Także późniejsza optymalizacja takiej strony jest prostsza. Problem pojawia się przy analizie i audytowaniu stron internetowych opartych o zamknięte rozwiązania. Przykładem mogą być sklepy internetowe zbudowane o oprogramowanie SaaS (Site as a Service).

Absolutnie najgorsze jest audytowanie i analizowanie stron zbudowanych o frameworki JavaScript. Strony te mogą się w ogóle nie indeksować w Google! Audyt SEO oczywiście może pomóc wychwycić ten problem. Pojawi się jednak dalszy problem w postaci naprawy strony co często jest daleko bardziej kosztowne niż sam audyt.

Jeżeli dotarłeś do tego miejsca i chciałbyś pogadać o realizacji audytu lub o jego przydatności dla Twojej strony – dzwoń. Chętnie udzielę Ci szczegółowych informacji na temat tego czy audyt SEO jest Ci w ogóle potrzebny. Koniecznie rzuć też okiem na Google Search Console, Google Analytics oraz Google PageSpeed Insight dzięki czemu znajdziesz potencjalnie najważniejsze problemy ze swoją stroną. Cheers ✌️.