OPTYMALIZACJA I AUDYTY SEO

Czym jest optymalizacja?

Skoro szukasz agencji SEO, pewnie wiesz czym jest optymalizacja. Może jednak zdziwić Cię, że dla nas optymalizacja to nie tylko poprawa działania strony internetowej pod wybrane słowa kluczowe ale także zadbanie o prędkość jej wczytywania, próba zwiększenia zaangażowania użytkownika na stronie (poprawa elementów UX) ale także zadbanie o jakość wyświetlanych wpisów w wynikach wyszukiwania Google (SXO - Search eXperience Optimisation). Przeprowadzając optymalizację czy tworząc dokument z analizą, staramy patrzeć się na stronę internetową jak na miejsce skąd pozyskiwać będziesz potencjalnych klientów. Staramy się zrozumieć potrzeby klientów w Twojej branży i dostosować do nich stronę internetową.

Niezależnie czy wykonamy audyt SEO Twojej strony gdzie spiszemy wszelkie uwagi, zastrzeżenia ale i potencjalne szanse czy wykonamy prace optymalizacyjne, zawsze przyświeca namy myśl zwiększenia ilość wartościowych konwersji na Twojej stronie. Staramy się wykorzystywać tylko najnowsze rozwiązania, technologie oraz narzędzia. Chcemy aby współpraca z nami wiązała się dla Ciebie z posiadaniem najlepszej jakości optymalizacją czy też zaleceniami które pozwolą Ci stać się liderem w swojej branży.

Jak pracujemy?

Podczas opracowywania audytu SEO strony internetowej poddajemy ją praktycznie cały czas różnym analizom, wykorzystując specjalistyczne aplikacje, narzędzia czy programy. Korzystamy z rozwiązań płatnych jak i darmowych. Wszystko aby uzyskać jak najwięjcej wartościowych informacji na temat Twojej strony, dzięki czemu będziemy w stanie zaproponować Ci najlepsze rozwiązania. Ze wszystkich rozwiązań jakie wykorzystujemy szczególnie cenimy sobie:

Optymalizacja strony to obecnie
51% sukcesu w Google.

pozostałe 49% to działania off-site

Ile kosztuje optymalizacja i audyt SEO?

Usługi optymalizacji oraz audytu SEO mogą być dostarczane razem jako kompletna usługa, lub osobno. Wszystko zależy tak naprawdę od Twoich potrzeb i możliwości.

Usługa optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) to działanie mające na celu doraźną poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google. Działanie to skupia się przede wszystkim na praktycznym wykorzystaniu wiedzy i umiejętności specjalisty SEO podczas weryfikacji kodu źródłowego strony. Efektem optymalizacji jest zazwyczaj szybszy czas wczytywania strony, lepsza nawigacja dla użytkownika oraz robotów Google ale także poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania. Po wykonaniu optymalizacji, klient może spodziewać się ogólnego raportu zmian.

Audyt SEO czy też analiza SEO, to dokument który jest zbiorem uwag, zaleceń oraz porad dotyczących strony internetowej. Propozycje zawarte w audycie powinny zostać wdrożone na stronie w celu poprawy widoczności strony w wynikach w wyszukiwania. Audyt SEO może posiadać różne formy oraz objętość. Najczęściej spotkać można dokumenty trzymające się zasady – diagnoza problemu, opis problemu, propozycja rozwiązania.

Sama kwota za przygotowanie audytu SEO wyliczana jest na podstawie kilku czynników: tematyki/branży, konkurencji, użytej na stronie technologii, potencjału na rozbudowę i/lub zmiany ale także wielkości czy też poziomu skomplikowania strony. Im większa strona (pod kątem podstron i treści) tym analiza wymagać będzie więcej czasu i włożonej pracy. Automatycznie też cena za audyt wzrośnie.

Kwota za wykonanie optymalizacji strony będzie dodatkowo uwzględniać ewentualny koszt programisty lub webdeveloper’a którzy mieliby wprowadzać co bardziej skomplikowane rozwiązania w silniku strony.

Otrzymaj od nas indywidualną
propozycję optymalizacji/audytu SEO!

Napisz do nas

Jak rozliczamy się za audyt i optymalizację?

Najczęściej, rozliczenie za wykonanie optymalizacji czy też za wykonanie audytu SEO następuje w całości po wykonaniu usługi. Chcemy mieć pewność, że dokument który od nas otrzymasz będzie spełniał Twoje założenia oraz będzie odpowiadał Twoim potrzebom.

Tworząc każdy dokument lub wykonując optymalizację, mamy w głowie aby było to maksymalnie przydatne dla Twojej strony i Twojego biznesu. Jeżeli chcesz poznać cenę audytu, po prostu skontaktuj się z nami.

Optymalizacja czy audyt SEO – co wybrać?

Jeżeli posiadasz w zanadrzu programistę lub opiekuna strony którzy są w stanie wprowadzić zmiany na Twojej stronie, zdecyduj się na audyt SEO. W dokumencie otrzymasz bogato omówione wyjaśnienia znalezionych problemów wraz z ewentualnymi rozwiązaniami.

Jeżeli wolisz aby Twoja strona została kompletnie przejrzana oraz poprawiona przez profesjonalny zespół SEO - zdecyduj się na optymalizację wykonaną przez nas. Po wykonanej pracy, otrzymasz od nas dokument z podsumowaniem najważniejszych wprowadzonych zmian.

Najczęściej jednak, wybierana jest usługa łącząca audyt SEO oraz optymalizację. Usługa taka polega na tym, że po opracowaniu kompletnego audytu SEO, strona jest optymalizowana i przygotowywana do dalszej promocji czy wręcz pozycjonowania.

Zaufali nam:

Ustalmy jedno - dla nas każdy klient jest wyjątkowy. Serio. O każdego dbamy tak samo niezależnie czy jest to młoda kancelaria prawna, duży serwis treściowy z bogatą historią czy też sklep internetowy. Przez dwa lata działalności jako agencja SEO SEMURAI współpracowaliśmy z wieloma wspaniałymi firmami i osobami.

Z dumą chcielibyśmy zaprezentować Ci naszych najpopularniejszych klientów: